![]() |
enorme behoefte om een arm om me heen.
Ik ben nu 5 maanden vrijgezel en daarvoor heb ik 3 relaties achter elkaar gehad van 3 mnd, 14 mnd, en 6 mnd.
mijn probleem is eigenlijk dat ik gewoon heel erg behoefte heb aan een arm om mij heen en mij dus daardoor sneller aangetrokken voel tot een jongen. vandaag had ik zelfs het gevoel dat ik verliefd was op een collega van mij en dat terwijl dat helemaal niet zo is :eek: maar als ik een relatie heb dan wil ik vrijheid en heb ik vrijheid dan mis ik die arm om mij heen. vandaag ging ik bij een vriend langs en toen dacht ik echt van goh kon ik maar even in zijn armen liggen, dat veilige gevoel. en dan niet omdat ik verliefd op die vriend ben maar gewoon het gevoel van veiligheid denk ik. maar ik krijg dus absoluut geen hoogte van mijzelf, en mijn gevoel. wie heeft dit ook? en wat doen jullie daar tegen? want ik werd vandaag helemaal gek van mijzelf ik droom er zelfs over dat ik bij iemand in de armen lig :( |
Ik ken het. Ik wil geen relatie, met de verplichtingen maar wel af en toe een flinke knuffel. Hoe zich dat realiseert? Goede vriendinnen hebben...verder besteed ik niet zoveel aandacht aan relaties en dergelijke. Ik heb belangrijker dingen te doen, dan mis je het ook niet echt.
|
Citaat:
school, veel werken, en hobbys uitgaan enz maar ik werd vandaag helemaal gek van mijzelf zelfs onder het werk. dus dat is het hem ook niet dat ik mij verveel ofzo. maar ik bedoel niet alleen knuffelen maar bijvoorbeeld lekker een film kijken en tegen iemand aan liggen en een arm om je heen hebben. |
Gewoon heel veel behoefte aan aandacht en lichamelijk contact dus? Ja, das moeilijk :( tenminste wanneer je geen vriend(in) hebt...wat je eraan doet, ik wou dat ik het wist. Bij mij helpt afleiding, d.w.z. je helemaal in iets anders storten.
|
masturberen schijnt ook te helpen
|
ohja. en bier drinken.
|
Citaat:
|
zoals GRRR al zei: je kan je hand ook op andere plekken leggen ^^
|
ja ik ken dat gevoel
gelukkig heb ik 'handtastelijke' vrienden anders zou ik echt gek worden :rolleyes: |
jah, herken het ook wel. maar lekker tegen JE vriendin aanliggen, is toch anders dan tegen EEN vriendin aan liggen.
Dan heb je er toch een ander gevoel bij. |
Geen tijd is gewoon nooit waar, want daarvoor had je wel een relatie kunnen hebben. In een relatie hoef je elkaar echt niet elke dag te zien hoor en als je iemand leuk vind dan zeg je toch niet:Sorry maar ik heb nu even geen tijd, misschien volgend jaar.
|
Ben het met Syphon eens. Tijd is er altijd wel.
En ik snap wel wat je bedoeld. Soms heb je gewoon beetje aandacht en liefde nodig... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |