![]() |
Favoriete muziekforummer, ronde 2, dag 17
De vijfde en laatste serie wedstrijden van de tweede ronde.
Er zijn 8 wedstrijden van 1 tegen 1. Je kunt op elke wedstrijd stemmen. De winnaar van elke wedstrijd gaat door. Er gaan elke dag dus 8 mensen door. De wedstrijden van vandaag: Silveria - meem *MiNDLeZz* - Morgan C Hoax Osiris - otherside Wallflower - NERD Danique - Wim Wok Ce-El-Wan - Infaustus a new nose - biep Silent Enigma - DeadNation |
meem
*MiNDLeZz* otherside Wallflower Danique Ce-El-Wan a new nose DeadNation |
meem
Morgan C Hoax otherside NERD Danique Ce-El-Wan a new nose DeadNation |
meem
*MiNDLeZz* Osiris Wallflower Danique Ce-El-Wan biep Silent Enigma ???????? |
Meem - Want ze is geil en ze houd van hardcore
Mindlezz - want die houdt niet van oasis Otherside - ga ik nog een x thee mee drinken en daarom stem ik op haar Nerd - omdat zijn vroegere avatar op hoesje van Botch-anthology of dead ends leek. hmm, wim wok of danique...die is wel moeilijk, maar ken danique langer en heeft wel goede posts. Ce-El-Wan - Pappa. A new nose - 'So, how are you guys doing?' Die laatste is moeilijk. Chris blijft cool en meneer deadnation blijft cool (al wil hij dat zelf niet weten). Ik stem hier og niet op. |
Silveria
*MiNDLeZz* otherside NERD Wim Wok Ce-El-Wan a new nose DeadNation |
meem -daarom
Morgan C Hoax -want die zie ik vaker posten hier Osiris - gewoon NERD - 'aparte' muzieksmaak Wim Wok - humor Ce-El-Wan - daarom a new nose - hmm..moeilijk :/..maar vooruit, rutje danmaar. Want die heb ik op pinkpop besprongen DeadNation - zodoende |
Meem
mindlezz osiris wallflower wim wok infaustus a new nose DeadNation |
Silveria
Morgan C Hoax otherside Wallflower Danique Infaustus biep Silent Enigma |
Silveria, zelfde basgitaar, meem ken ik niet echt
Morgan C Hoax, ken MiNdLeZz niet echt otherside, Osiris is een pestventje :p NERD, (y) Danique, emo :( Infaustus, true en Frysk a new nose, ken biep niet echt DeadNation, soms is ie een eikel, maar wel aardige muzieksmaak |
Silveria
*MiNDLeZz* Osiris NERD Wim Wok infaustus biep Silent Enigma |
Silveria
*MiNDLeZz otherside Wallflower Danique Ce-El-Wan a new nose DeadNation |
meem
Morgan C Hoax otherside Wallflower Wim Wok Ce-El-Wan a new nose Silent Enigma |
Silveria
Morgan C Hoax otherside Wallflower Wim Wok Ce-El-Wan a new nose Silent Enigma |
meem - want ze lust worst
*MiNDLeZz* - Want die heb ik bier gegeven otherside - In dit geval gaan we gewoon voor de borsten NERD - Want zoals Wouszer het zo mooi zei: Zijn humor.. Danique - Q's zijn gaaf Infaustus - Moeilijk, maar ja, je moet wat a new nose - Want hij luistert naar die kleine steentjes DeadNation - Want hij is een eikel (y) |
meem
Morgan C Hoax Osiris NERD Wim Wok Ce-El-Wan biep Silent Enigma |
Citaat:
|
Ben ik een eikel?????
GOOD! ;) |
Silveria
*MiNDLeZz* (alhoewel Morgan C Hoax ook wel (y) is) otherside Wallflower Danique Ce-El-Wan a new nose Silent Enigma |
Silveria
Morgan C Hoax otherside NERD Danique Infaustus a new nose DeadNation |
Toch aardig van je. Gefeliciteerd trouwens.
|
Citaat:
|
Horen wie t zegt!
meem-Coolste persoon op dit forum. *MiNDLeZz*-Die andere heeft t teveel over oasis otherside-random NERD-funny dude Danique- Capelle Yo! Ce-El-Wan- infaustus is een metalhead ;) biep-sorry rutger ik vind je ook lief, maar biep is echt fine... Silent Enigma- ik gun t je. Aardig he ;) |
Citaat:
en dank je wel. |
meem!!!!!!!!!!!!!
Morgan C Hoax Osiris NERD Danique!!! Ce-El-Wan a new nose DeadNation!!!!!! cottoncandy gefeliciteerd!!! :D |
- Meem
- Morgan C Hoax - otherside - NERD - Wim Wok Ce-El-Wan - a new nose - Silent Enigma - |
Citaat:
|
Citaat:
EN OEI OEI OEI OEI. Dat wordt lachen. |
Silveria - lijkt me 'n aardige meid
*MiNDLeZz* - Jellie maatje :D (y) Osiris - ken ze beiden niet, maar op naam kies ik voor Osiris NERD - NERD Danique - gewoon Ce-El-Wan - volgens mij had ik die een keer gezien grrrr.... waarom nou weer tegen Rutger :( , naja Rutger dan maar - die heeft het tofste hoofd :p DeadNation - :) |
Silveria - Ik ken meem niet zo goed.
Morgan C Hoax - Zie ik vaker posten, post goed. Osiris - Ja, da is toch? NERD - NERD for president. Danique - Was moeilijk, Wim Wok is übergaaf. Maar Danique ken ik beter en zie ik op Muziek vaker posten. Infaustus - Trui ende mijn stem. a new nose - Lijkt me duidelijk. Rutger über alles. Silent Enigma - Met de groeten van Emma Watson. |
Citaat:
(hoe is het bij de weg afgelopen met die rekenmachine?) |
Sommige ken ik niet en beslis ik dus ook niet over, en over mezelf en pietertje hou ik me lekker afzijdig tenzij hij ook op mij stemt. :p
Silveria NERD Wim Wok biep DeadNation |
Citaat:
meem Morgan C Hoax otherside NERD Danique Ce-El-Wan a new nose DeadNation |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tot infaustus:
meem - Silveria 13-12 Mindlezz-Morgan c Hoax 12-12 Osiris - Otherside 9-14 Nerd - Wallflower 16-9 Wim Wok - Danique 10 -15 Infaustus - Ce-El-Wan 9 - 16 Biep - A new Nose 6 - 19 Silent Enigma - Deadnation 11-13 wedstrijden liggen dichter bij elkaar vandaag |
moeilijke deze keer wel..
Silveria - die is hier al heel lang enzo ook Morgan C Hoax - vind ik meer een muziekforummens otherside - skamens NERD - ook meer een muziekmens Wim Wok - eet mijn spagetti op ofzo Ce-El-Wan - lijkt me wel hip gewoon a new nose - gewoon geil (biep ook maar die heeft me afgewezen dus heeft ze mooi pech :p) DeadNation - mooijongetje |
Silveria - Mooiere nickname
Morgan C Hoax - Vertoeft wel eens op IRC Osiris - Geen idee waarom eigenlijk :> Wallflower - Meisje, toch? Met zelfs nog wel een redelijke muzieksmaak, als mijn tamelijk beroerde geheugen me niet in de steek laat that is Wim Wok - Droge naam Ce-El-Wan - Progressieve metalheads unite! a new nose - Nooit van Biep gehoord dussss Silent Enigma - Voor de spanning ;> |
meem
*MiNDLeZz* Osiris NERD Wim Wok (danique ook leuk) Ce-El-Wan (infaustus ook bruut ;)) biep DeadNation |
Silveria - ontwerpt enigszins leuke sites
Morgan C Hoax - ex-IRC-op Osiris - hardrocker NERD - grappig knulletje Danique - lalala Infaustus - grrrrrrrr a new nose - :( Silent Enigma - & |
Silveria
*MiNDLeZz* otherside Wallflower Wim Wok Ce-El-Wan - Infaustus (kom ik later nog op terug....) a new nose DeadNation |
Silveria - meem <- tjik
*MiNDLeZz* - Morgan C Hoax <- tjik Osiris - otherside <- tjik (geloof ik) Wallflower - NERD <- nerd is de ill shizzle maar hij is veel te intelligent voor dit forum Danique - Wim Wok <- can you spell dope? Ce-El-Wan - Infaustus <- ik heb een ontroerende boodschap voor 'm gechreven a new nose - biep <- moeluk... ik kies de tjik Silent Enigma - DeadNation <- geen idee? |
meem is ook een tsjik dood ;)
|
Silveria
*MiNDLeZz* otherside Wallflower Wim Wok Ce-El-Wan a new nose DeadNation |
meem
Morgan C Hoax otherside NERD Danique Ce-El-Wan a new nose DeadNation |
Citaat:
|
ja foto's van meem dan!!
Vandaag is het trouwens wel spannender dan (eer)gister. |
Als ik de verkeerde post krijg ik een beatdown dus dat doen we maar niet :)
|
meem (aardig en knap)
Morgan C Hoax (coole muziek) otherside(omdat ze van me gewonnen had in ronde 1 NERD(nieuwe vice-forumbaas) Danique(pandaberen zijn oke) Ce-El-Wan(goede muziek tips altijd) a new nose(aardige jongen en tevens bandlid Silent Enigma(leuke posts) |
Silveria
*MiNDLeZz* otherside Wallflower Wim Wok Infaustus a new nose Silent Enigma |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |