![]() |
Voorspellingen of voorzienigheid?
Sommige paranormaal begaafde mensen kunnen dingen zien uit de toekomst. Een bepaalde mevrouw heeft in '94 de Bijlmerramp voorzien en toen rondgebeld om het te stoppen, maar men nam haar niet serieus. Daarna dus wel. Ze heeft met haar gave nog twee of drie vliegrampen weten te stoppen door zich naar het vliegtuig te bewegen en het euvel aan te wijzen. Zo blijkt dus dat op die manier begaafde mensen niet werkelijk in de toekomst kunnen kijken, omdat ze het zelf immers nog kunnen veranderen en het dus niet de toekomst betreft. Zou het 'fair' zijn om te zeggen dat paranormaal begaafde mensen de gave hebben niet om direct in de toekomst te kijken, maar om de toekomst te voorzien door het dicht leven bij de ziel en het juist inschatten van stromen van energie?
Edit: ik wil dus geenszins de kracht en het bestaan van het paranormale ontkennen of bagatelliseren. Ik probeer het juist toegankelijker te maken voor mensen die er niet in geloven. |
Naarmate je dichter bij je kern leeft,kunnen sluiers verdwijnen waardoor je zicht krijgt.Dat kan in de vorm van sterke intuitie tot helderhorend,- voelend en -ziend. Er gebeurt ook iets met jezelf wat betreft het tijdelement,tijd bestaat niet meer.Alles gebeurt op hetzelfde moment.
Alsof je zicht hebt in de hele cirkel en niet alleen een partje van de cirkel ziet. |
Citaat:
Moet ik dat ahw zien als een ingeving/idee van hogerhand? |
Citaat:
|
Citaat:
maar ja, hoe voel je je als je later die avond op het nieuws hoort dat 250 mensen zijn omgekomen...het is natuurlijk heel begrijpelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat laatste vind ik wel een mooie oplossing. |
dit zijn idd bewijzen...
maar heb je ook een bron? Is het echt met feiten bewezen? |