![]() |
Black Metal is Krieg!
Lijkschennis Noorwegen door black-metal muzikanten
Gepost door Vincent (Ali Salami) - vrijdag 20 juni 2003 @ 02:07 - Bron: Brabants Dagblad Dracuultje en Rex_Mundi hadden ons via de newssubmit het volgende te melden: Drie Noorse black-metal muzikanten zijn opgepakt omdat ze lijkschennis hebben gepleegd. De mannen hebben ingebroken in een kapel waar zes doden lagen opgebaard. Ze liepen over de lichamen en staken en sloegen ze. Van één van de lichamen werd zelfs het hoofd afgehakt. Eén van de mannen nam dit vervolgens mee naar een feest. De drie waren onder invloed van alcohol toen ze inbraken in de koelkamer van de kapel. Daardoor is het volgens experts moeilijk te zeggen of het iets met de obscene religieuze en rituele handelingen te maken heeft, of dat het om een gewoon misdrijf gaat. De metalscene kenmerkt zich namelijk door teksten over de dood en de duivel. Er is geschokt gereageerd op de schennis. Er staat maximaal twee jaar op een dergelijk misdrijf, maar de politiek wil dit mogelijk gaan ophogen om herhalingen te voorkomen. |
Hahahaha geniaal. Wat een sick fucks :D
|
De jeugd van tegenwoordig ook. tssk.
|
Publicity rules :p.
|
Welke band gaat het hier eigelijk om, want dan weet ik waar de ik eerste drukken van moet halen. Kan ik er nog wat aan verdienen ook :D
|
Citaat:
|
ziekelijk
|
We mogen allang van geluk spreken dat ze niet per abuis de slaapzaal van een bejaardentehuis zijn binnengewaggeld.
|
gezellige mensen
|
Benieuwd welke band wat extra promotie wil hebben voor hun nieuwe cd?
|
Ja ik ook, ik vraag me echt af wie.
Meteen ff wat van downloaden als ik het weet, kijken of het wat is |
:cool:
|
het waren geen muzikanten, maar een van hen is drie jaar geleden uit Svartahrid geschopt om mij onbekende redenen. Heersende actie!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik las het net op Fok.
Noorse BM-mensen zijn kneuzen. Zweedse BM-mensen zijn de echte mannen! |
Citaat:
|
ik ken wel meer zweedse coole dudes
moet je es kijken op www.klot.net da's een soort zweedse housesite... het zijn allemaal heerlijke debielen... oh wat hou ik daar van :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik las het net op fok!.. ieh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beherit - The Oath of Black Blood |
Noorwegen blijft koning BM
|
pff net alsof jullie dat nooit doen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Pff da's nog niks.
Vriendin van me werkt bij de Beekse Bergen en daar hadden ze een riddershow. Een van de kerels die daarin mee speelde liet tijdens de show per ongeluk zijn zwaard uit zijn handen vallen en die viel recht in zijn voet. Vleeswond tot op het bot en het publiek was uitzinnig, tot de EHBO arriveerde :D Da's toch net wat meer true dan een baksteen op je tenen laten vallen (of een houten paaltje dat ooit in dronken toestand mijn voet heeft opengereten). Dan nog niet te spreken over het afsnijen van hoofden tijdens een dronken kruistocht, stelletje wannabe's. Zeker een slipknot shirtje aan die kerels? :D |
Bah, dit assosiëren met black metal is gay, black metal is muziek, heeft niets te maken met gay doen op een kerkhof. Stelletje bollebozen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wow, jullie über tr00 mensen gebruiken echtwel de betere scheldwoorden :eek:
:rolleyes: |
Citaat:
|
wat een fakking kansloze aktie, maar goed dit soort aktie zijn eigenlijk de uitvoering van de teksten waar de personen in kwestie van houden
|
bij zweden denk ik aan die dikke gillende zweed van candlemass.........brrrrrrrrr
|
Waarom staat hier eigenlijk 2 jaar op :S. Dude, die lijken zijn dood hoor. Die voelen er niets van. 2 jaar vind ik wel wat overdreven voor het vernielen van materiaal waar alleen een sentimentale waarde aan verbonden kan worden.
Je kan zowat de gehele stad van bushokjes ontdoen en nog weg komen met een voorwaardelijke straf. Nee, 2 jaar is echt zwaar overdreven. |
Bij zweden denk ik aan snygast.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe dom kun je wezen :eek: (n) |
|
wees dan ook gelijk zo aardig om die van gerlo te posten
http://www3.snyggast.se/ul/3/890553.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |