Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Belangrijke vraag over de pil.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=517149)

kindermens 20-06-2003 12:19

Belangrijke vraag over de pil..!!!!!!!! please hELP ME!!!!!!!!!!1

Ja ik weet dat er waarschijnlijk een aparte pil-topic is ofzo maarre...sorry dit is ff belangrijk

IK ben gister gestopt met mijn laatste pil... dus vanmorgen heb ik niet geslikt.. nu dus een week zonder de pil... ben nog niet ongesteld... Nou is mijn vraag is de pil in die week dat je m niet slikt ook betrouwbaar??? Dus zou ik t vanavond zonder kunnen doen???

please help me!

snarl 20-06-2003 12:45

volgens mij moet dit toch naar LG in het piltopic hoor..

liefkindje 20-06-2003 12:50

Citaat:

kindermens schreef op 20-06-2003 @ 13:19:
Ja ik weet dat er waarschijnlijk een aparte pil-topic is ofzo maarre...sorry dit is ff belangrijk

IK ben gister gestopt met mijn laatste pil... dus vanmorgen heb ik niet geslikt.. nu dus een week zonder de pil... ben nog niet ongesteld... Nou is mijn vraag is de pil in die week dat je m niet slikt ook betrouwbaar??? Dus zou ik t vanavond zonder kunnen doen???

please help me!

Het kan gerust. Veel plezier vanavond :D

KiMZz 20-06-2003 12:52

Citaat:

kindermens schreef op 20-06-2003 @ 13:19:

please help me!

Jah hoor kan makkelijk. De pil is ook betrouwbaar als je in je stopweek zit en ook als je ongesteld bent... Ik heb gisteravond mijn laatste pil ingenomen en ik word pas maandag ongesteld trouwens, er zit altijd een paar dagen tussen je laatste pil en de eerste dag van je menstruatie.

poesiefox 20-06-2003 13:08

Ja, geen probleem. De pil stelt je eisprong uit, en ook in die week dat je stopt is er nog genoeg van dat hormoon in je lichaam over om nog geen eisprong te krijgen. De eerste paar dagen van je pillenstrip zijn dus de gevaarlijkste om te vergeten, want dan zit je lichaam wel erg lang zonder nieuwe aanvoer.

Je bent ook niet echt ongesteld, het is een onttrekkingsbloeding. Die zijn wel heel nuttig, om de boel iedere maand schoon te laten spoelen, tegen akelige kankercelontwikkelingen.

Sweet-Suzy 20-06-2003 13:26

Tuurlijk, dat kan...
Gebruiksaanwijzing van de pil zeker niet gelezen? Zou ik maar wel doen dan, aardig belangrijk als je eraan begint.

fiepje 20-06-2003 13:41

Citaat:

pink_lady schreef op 20-06-2003 @ 14:26:
Tuurlijk, dat kan...
Gebruiksaanwijzing van de pil zeker niet gelezen? Zou ik maar wel doen dan, aardig belangrijk als je eraan begint.

idd, en dit hoort zoals al gezegd in het grote pil topic op L&G :)

Loontjuh 20-06-2003 14:36

ja hoor.. kan..

*gaat volgende maand beginnen :D*

KiMZz 20-06-2003 14:40

Humz lijkt me duidelijk >> Slotje?

Nona 20-06-2003 15:13

Argh, over de pil gesproken: mijn moeder is er heilig van overtuigd dat als je 1 keer in een maand je pil vergeet, dat hij dan de rest van de maand onveilig is. Ik werd een keer helemaal panisch toen ik hem vergeten was! :eek:

*zucht*, moeders...

Alicia Silverstone 20-06-2003 15:14

mja ik denk dat ik 'm maar sluit. :) Als je nog vragen hebt over de pil kun je terecht in het piltopic op L&G :)

xx

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.