![]() |
Tip: voor rokers...
stel: je zit heerlijk in de tuin een sigaretje te roken, maar het waait, dus al je as uit je asbak waait om je oren. Wat te doen?
Zet een klein laagje water in je asbak, je as kleeft eraan en je hebt er geen last meer van. Vandaag uitgevonden... graag gedaan... |
handige tip hoor, alleen as ik gewoon in de tuin, dus heb ik er vrij weinig aan.
|
ohw dat doe ik al heeel lang :)
nahjah me as gooi ik gwoon in de tuin, maar me peuk gooi ik dan in een potje met wat water erin :) |
ooow bedankt voor de tip want mijn ma werd al boos omdat ze altijd de tuin moest stofzuigen ;) neej hoor goeie tip
|
daar heb je wel over nagedacht volgens mij
vette avatar btw |
wel chill, maar ik pleur t altijd op de grond, in de tuin en buiten ook
|
Das cool man, bierglas halfvol met bier en dan met peuken vullen. Is focking ranzig.
|
De wereld is 1 grote asbak
|
Citaat:
|
Tsk. Water. Je kent niet die uh, hoe zeggen we dat, indrukasbakjes (circelvormige asbak, druk op het uitsteeksel, cirkel verdwijnt draaiende naar het binnenste der asbak waardoor de as in het bakje terechtkomt, waarna, uitsteeksel loslatende, het cirkeltje het bakje weer afsluit)? :)
|
die heb ik wel, speciaal aangeschaft, maar dan moet je na elke as indrukken... :rolleyes:
en dit is goedkoper en handiger... |
ik gooi men assen op de grond
die waaien dan wel weg en men peuk doe ik gewoon uit in de assebak :p werkt ook voor mij |
Citaat:
|
zo in mijn sas met jointjesas :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |