![]() |
mijn vriend maakt afspraakjes met andere!!??
mijn vriend loopt allemaal afspraakjes te maken met andere meisjes en zegt dan dat hij geen vriendin heeft ofzo
uhm......wa ben ik dan??? is dit het moment om het stop te zetten? |
ja
kort en bondig, maar als hij tegen hen zegt dat hij geen vriendin heeft en met ze uitaat is dat bullshit al zou hij gewoon met goede vriendinnen uitgaan is er niks aan het handje (lijkt me) |
Het wordt wel tijd voor een goed gesprek, zou ik denken.
|
ik vind jouw nickname wel toepasselijk voor jouw vriend
|
ik ben normaal gezien niet zo voor onnodig jaloerse mensen, maar nu zou ik me toch ook 'n beetje zorgen maken. Vooral omdat hij niet zegt dat hij een vriendin heeft. Laat je niet doen!
Hoe ben je erachter gekomen? |
Als het gewoon vriendinnen van hem waren en die ook weten dat hij een vriendin heeft, oké. Geen reden om me (echt) zorgen te maken lijkt me.
Maar als hij tegen hun zegt dat hij vrijgezel is....dan zou ik toch een hartig woordje met hem praten :| En idd. Hoe ben je er achter gekomen? :) |
Een hartig gesprek zou ik wel doen. Good Luck
|
dat zou voor mij toch echt einde verhaal zijn..
exit die knul!! |
Wat een eikel die "vriend"van jou :mad: ! Ik zou hen echt gelijk dumpen en geen aandacht meer aan besteden, want wat hij flikt kan écht niet! Move met die vent!
|
mij vriend deed ook zoiets. Heel de tijd chatten (mag altijd) smsen(minder) en bellen(grrr) met onbekende meiden. Uit uiteindelijk heeft hij 1 keer gezegd tegen iemand dattie geen vriendin had. Jammer dat ik dr achter kwam...maja gewoon er goed over praten en anders dumpen, want het hoort gewoon niet wattie doet.
xx suusjuh |
jezus wat een eikel
eerst een goed gesprek voeren en daarna op zn bek slaan gevolgd door uitmaken en een andere leukere, eerlijkere en lieve jongen zoeken (goed nederlands :confused: ?) |
Citaat:
|
Wat je moet doen? Tja, ik zou maar eens goed met hem gaan praten, wat denkt hij nou! En als hij ermee doorgaat; dumpen die handel.
|
Meteen dumpen die vent. Dan is hij dus blijkbaar niet trots op jou. Als je verliefd bent, vertel je de hele wereld wie de gelukkige is. Dus als hij dat al niet vertelt, zit het goed mis. En daarnaast, met vreemde meisjes afspreken... neuh, lijkt me niet echt goed.
Maar ook ik wil wel eens weten hoe je erachter bent gekomen! |
*Proest.*
Hoe duidelijk kan een hint zijn. |
Zeg het hem en vraag wat je hier vraagt.
Geeft hij geen antwoord? Of een raar antwoord? Dan is het duidelijk he. |
Citaat:
ik herken mezelf in jou situatie... kheb juist tzelfde meegemaakt vorige week!!! ik voelde mij helemaal verwaarloosd... weet ge wat ge moet doen meisje?? eens goed uitvliegen!! dat lucht op :rolleyes: ... mijn vriend en ik hebben daar lang over gebabbeld, hij gaf mij gelijk en 't is goe gekomen. conclusie: eerst goed nadenken, dan praten... en als't ni lukt: DUMPEN! (y) knuffie xxx |
Citaat:
Ja! |
ik ben er eigenlijk via via achtergekomen
lang verhaal: hij zit bij een of ander promoteam en heft daarmee een site nu sta ik daar aangemeld en een vriendin ook, ik vertrouwde hem al niet helemaal *bloos* dus mijn vriendin ging beetje uithoren of hij een vriendin had enzo dus hij zei gewoon NEE hij had er wel een gehad maar nu niet meer. nu wil hij met haar afspreken enzo lekker :Shet is dus eigenlijk een beetje een samenzwering ik weet het dat is ook heeeel fout schaam me er ook eigenlijk wel voor, maar ik heb gewoon het idee dat het om maar 1 ding gaat en dat kan hij niet bij mij halen dus gaat ie verder en mij willie er bij ofzo :confused: :confused: |
Citaat:
|
goed plan.......
helaas ben ik niet echt zo :( |
Citaat:
Gewoon pakken die jongen, dit hoort natuurlijk niet. |
al is het vervelend maar zeker een moment om te dumpen
zou maar zo denken hou de eer dan liever aan jezelf |
Citaat:
Grappig, ik ben niet gelovig, maar ik moest opeens aan een bijbelverhaal denken. Hoe vaak heeft de haan al gekraaid? |
Dumpen?
Het enige dat over ziuch heen laat lopen is een stoeptegel. |
kijk dat slaat echt nergens op he..
dumpen dus!! |
Dat hij met andere meisjes afspreekt is tot daar aan toe. Dat is niet zo erg. Maar dat hij die meisjes wijsmaakt dat hij single is, kan niet door de beugel. Ik zou hem even grondig aan de tand voelen.
|
Dat hij met andere meisjes afspreekt wil niks zeggen. Ik ga nu nog steeds vaak met de vriendinnen van mijn ex om (particulier dus).
Maar het lijkt me vrij duidelijk dat hij niks van jou moet hebben, en in dat geval moet je nog minder van hem hebben. |
wat een kwal. dumpen die gast. die heeft geen respect voor jou, dus jij ook niet meer voor hem.
|
Ik vind 't hilarisch, doch ontzettend onvolwassen van hem :D.
|
ik heb ff gevraagt via de sms wat hij onder vreemdgaan verstaat enzo.....
hij zei dat hj het erg zou vinden als ik vreemd zou gaan(niet echt een antwoord dus) want hij wil me niet kwijt, en hij houdt van me nu ben ik dus echt de weg kwijt |
vraag eens aan hem of jullie wat hebben?
en zo ja, wat al die 'tekenen' te betekenen hebben |
Citaat:
Zo ja?... Ik zou een spelletje met m spelen.... |
jah ik weet zeker dat hij het is
hij heeft me zlef gezegt wie hij op die site is en ik zit ook met hem te mailen via die site duzz...... ik denk dat het een spelletje wrordt ofzo |
deel 1 van de confrontatie is begonnen........benieuwd hoe hij zich HIER uitlult hehe
|
GO GIRL, GO GIRL, GO GIRL ! ! ! (y)
|
Citaat:
vertel.... vertel.... |
:( hij zegt dat we niets meer hebben dat we alleen wat gehad hebben
(tegen mijn onderduik naam ;) ) duss....... nu comfronteren weet nu echt genoeg!! |
Uitmaken..
maar eerst confronteren en vragen waarom hij dit doet. |
Citaat:
En als hij boos wordt zeg je: "Maar, wij hadden toch niets?" (6) |
hij reageert niet op mjn confrontatie---------> lafaard
|
verdomme zeg, wat kunnen mensen tegenwoordig toch naief zijn.
|
wat een sukkel....neem wraak...maak m jaloers....
|
uitmaken
simpel ;) |
hoe bedoel je naief? miro?
|
Citaat:
Kvind het naief dat veel meisjes zich dan afvragen wat ze moeten doen. Zon jongen hoort gelijk gedumpt en misschien nog nagetrapt te worden. |
Citaat:
Vrouwen met ballen, heerlijk!(nee, niet op die manier) :) |
Citaat:
|
ja, stoppen met hem. Wat een eikel :eek:
|
De tijd die je hebt genomen om hier een topic te starten had je beter kunnen gebruiken om die ass de deur te wijzen. Dit is toch gewoon duidelijk een zak van een sukkel die jou niet waard is. Kom op!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |