![]() |
Marteling
hoe heet het als je door 4 paarden uitelkaar wordt getrokken
engelse naam of nederlandse naam bvd maradinus |
vierendelen?
|
vierendelen ofzo?
[SIZE=0.1] leuk onderwerp :rolleyes: [/SIZE] |
Dat hebben ze met Balthasar Gerards gedaan. Nadat ze hem met spelden onder z'n nagels geprikt hadden, met pek hadden ingesmeerd en oude pis over hem heen hadden gegooid.
|
Au
|
Citaat:
|
Citaat:
*serieus: nee, dat was ie niet. hij schoot juist iemand dood* |
lullig :)
|
Citaat:
|
hoe heet het als er een dildo met spijkers met grof geweld je kut word binnen gebracht en je vervolgens aan die verwondingen overlijd?
|
Citaat:
:eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, vierendelen is dus het antwoord. :)
|
mja, wat ook leuk is is de IJzeren Maagd: een kist met allemaal pinnen erin die jou op niet direct dodelijke plaatsen doorboren zodat je langzaam doodbloedt
|
Ga maar eens naar de Gevangenenpoort in Den Haag, fijne martelwerktuigen/technieken hadden ze daar.
|
Gezellig topic... :rolleyes:
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen het vroeger leuk vonden om daarnaar te kijken... |
Achja, vroeger had je ook de gevechten in arena´s tussen mensen en roofdieren. :)
|
Mijn eerste reactie toen ik dit las: 'au'
mijn tweede reactie toen ik dit las: Wat is dit nou weer voor topic? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Vietnamezen waren ook leuk bezig in de Vietnamoorlog.
Je buik open snijden en er een kom met uitgehongerde ratten er op leggen. Je in laten graven tot aan je hoofd, insmeren met zoetigheid en mieren er op los laten |
Smakelijke praktijken allemaal. :o :)
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook leuk: het slachtoffer veel azijn laten drinken, waarna zijn buik opzwelt. Vervolgens flink op de buik slaan en daar is je marteling... |
Citaat:
:rolleyes: |
Fourensharen.
|
dubbele halvering :cool:
|
een andere leuke was de schedelkraker...
Kreeg je een soort schroef om je kin en je kruin die ze langzaam aandraaiden. eerst brak je je onderkaak en je tanden en uiteindelijk zei je hersenpan 'splut' :D 't Foltermuseum in Antwerpen is een aanrader :) "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |