![]() |
iemand le royal al geprobeerdt bij de mac ?
lekker ?
|
nog niet gedaan en zal wel niet gebeuren ook ;)
|
hmzzz...
zelfs onze franchisenemer (= de baas van de Mac) vindt m niet lekker.... :rolleyes: :eek: |
Nee, en ik denk ook niet dat het er snel van zal komen.
|
jah, beetje vreemd, maar wel lekker :)
alleen vind ik hem een beetje te groot. |
Citaat:
|
ik heb hem zelf nog niet op is me te groot. Maar me zus en me moeder wel. Die vonden de saus erop niet lekker. Maar de hamburger zelf bleek lekkerder dan normaal te zijn.
OP zich dus lekker maar dan zonder die saus. |
ik heb hem zelf niet op, maar was pas met een paar vrienden in de mac, waarvan 2 hem ophadden en 1 hem nie techt lekker vond, en de ander na een paar happen het hele ding maar weggeooit heeft...
|
Ik hoorde van vrienden dat ie echt goor is, soort mintsaus zit erop ofzo ... :confused:
|
nog niet geproefd en nog geen reacties van anderen gehoord
|
broodje te droog
kaassaus niet te eten hamburger ook niet speciaal de groente voegen niet echt wat toe oftewel: bigmac is lekkerder hoewel de mcrib het lekkerste blijft natuurlijk |
Citaat:
|
Is le royal die van de reclame? (denk aan: ciabattabroodje gedoe)
|
Citaat:
|
ik vind hem juist behoorlijk klein, in de reclame lijkt ie heeel groot, maar in het echt vind ik hem maar klein.
|
hmmmm
ik werk bij de mac en moet ze wel eens maken. die saus is trouwens "Bernaise saus". Ik vind'm zelf ook niet zo lekker. die kaas is al snel gesmolten, en erg klef, en het broodje vind ik stinken. het vlees is trouwens gewoon een vergroot Qauter Pounder Vleesje. |
Heerlijk, afgezien van de saus.
Ach, doe me toch maar 2 QP's :D |
idd hoor ik ook vanveel gasten dat de saus niet lekker is. Verder hoor ik er weinig over. heb hem zelf niet geprobeerd. begin ik niet aan ook.
|
Hartstikke goor.. echt is geen aanrader. (n)
|
Niet lekker inderdaad.
Vieze saus, en de kaas erop is ook niet om over naar huis te schrijven. |
Ik vind hem lekker.... maar durf het hier nauwelijks te zeggen :P
Nee, echt, ik vind hem erg lekker :) Waarom? Mja, het lijkt niet echt op een BicMac enzo, die heb ik nooit erg lekker gevonden... |
nee
*is vegetariër* :o |
Viehiehies!!!!! Ik neem de volgende keer toch maar weer kipnuggets... :D
|
"royale with cheese"
heeft iemand pulp fiction gezien? :D |
ik vond hem ontzettend vies en veel te groot
mijn broer vond hem lekker en had nog wel zin in een 2e mijn moeder vond hem ook lekker. die mensen hebben gewoon geen smaak :p |
Citaat:
|
geprobeert, niet te vreten
net zo iets als mac donalds hamburgers met echt vlees, het kan niet. de mec is lekker omdat het junkfood is, dit is bepaald geen junkfood. |
Citaat:
béarnaisesaus |
nop izzut lekker?
|
Nope, hier (Praag) hebben we hem niet.
|
ja ik vind 'm wel lekker hoor!! dat sausje is ook chill, alleen mogen ze hem wel wat rijker beleggen.
maarrr, de Big Mac blijft de BOM!! |
Neej, smaakt veel te echt voor de mac :p
Hij is een beetje droog en er zit geen geweldige smaak aan. Andere hamburgers ed zijn beter! |
Saus is smerig! Je moet gewoon vragen of je een le Royal mag met groenteburgersaus en ketchup, samen met Big-Mac saus. Mmmm! Lekker joh! Dat is pas echt genieten. Maar heeft nu toch geen nut meer, aangezien die actie al voorbij is.
Of je moet een McRib vragen met Big-Mac saus. Je weet niet wat je proeft! |
Ben ik dan de enige die hem lekker vond en zelfs meermalen heeft gegeten? :eek:
Ripper |
geef mij maar een MC de Luxe. Maar die hebben ze weer eens uit het assortiment gehaald.
boehoe :mad: |
Citaat:
|
Heb hem laatst een keer naar binnen gewerkt.... (jah, om een of andere reden moeten we alles een keer proeven in die tent)
Sorry, maar aangesien eik alles daar van lucht aan mekaar hangt leek het mij wel lekker om een keer een hamburger met 'een bite' te eten... en jah hoor, nu heb je zelfs een schoenzool waar je egt niet doorkomt... smaak?? welke smaak, vond hem eik niej so geweldig speciaal.. blijf wel bij de Mc-appel (of hoe da ding ook heet) ik verbrand bij de eerste hap dan ook altijd me mond waardoor ik de rest niet hoef te proeven ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |