Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Run-time erors (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=517358)

MissCzechMeOut 20-06-2003 15:34

Run-time erors

Ik krijg vaak bij het surfen op internet een run-time fout dan geeft ie iets aan met een script fout ofzo, maar als ik op nee klik dan gaat het gewoon weg en doet de internet pagina het gewoon, alleen het is steeds zo vervelend en het kan nooit goed zijn, weet iemand waar het aan ligt of wat ik er aan kan doen?

Triloxigen 20-06-2003 15:35

Zijn jaavscript errors volgens mij..
Houd in dat een pagina die je kijkt fout javascript gebruikt..

Kun je uitschakelen..

dafelix 20-06-2003 15:36

fijn dat je vermeld wat er in die error staat...

waarschijnlijk heeft het, zo doet mij het vermoeden, met een fout javascript te maken. Als je nog een keer zo'n error-krijgt kijk dan even wat er staat en als het idd een javascript-error is staat er wel een uitvinkhokje "Berciht nietmeer weergeven" die even aanklicken en dan OK

Enlightenment 20-06-2003 16:06

Controleer of je een moderne browser gebruikt, zoals:

Microsoft Internet Explorer 6.0
Opera
Mozilla (Firebird)

Waarschijnlijk gebruik je MSIE. Klik eens op Help en dan op About. Daar zie je wat voor versie je hebt. Dit soort problemen zou je (gedeeltelijk) kunnen oplossen door een moderne browser te gebruiken.

Misschien wil je ook eens kijken naar een andere browser, Opera is daarvoor leuk om te proberen.

dafelix 20-06-2003 16:08

Citaat:

Enlightenment schreef op 20-06-2003 @ 17:06:
Misschien wil je ook eens kijken naar een andere browser, Opera is daarvoor leuk om te proberen.
werk jij voor Opera ofzo? jij probeert het ook iedereen aan te smeren he? :rolleyes:

deathz0rz 20-06-2003 22:34

Citaat:

dafelix schreef op 20-06-2003 @ 17:08:
werk jij voor Opera ofzo? jij probeert het ook iedereen aan te smeren he? :rolleyes:
:confused: Enlightenment probeert toch iedereen MozillaFirebird aan te smeren? ((y) werkt wel goed hoor :P)

Triloxigen 21-06-2003 12:19

Citaat:

dafelix schreef op 20-06-2003 @ 17:08:

Als je een opmerking maakt,
zorg dfan dat het ook waar is..

Ze werkt voor Mozilla Firebird :+
(nee, dat is onzin..)

Maar het zijn gewoon javascript erros (maar dat zei ik al)

MissCzechMeOut 21-06-2003 13:24

Ja hij heeft ook steeds iets aan om de fouten op te sporen, dan kan je ja of nee klikken, als je ja klikt krijg je een script programma daarin kan je dingen veranderen (ik zou alleen niet weten wat) kan ik er voor zorgen dat het weg gaat of op houd?
ik heb btw IE 6.0

WolterB 21-06-2003 13:35

Citaat:

Tweety2k schreef op 21-06-2003 @ 14:24:
Ja hij heeft ook steeds iets aan om de fouten op te sporen, dan kan je ja of nee klikken, als je ja klikt krijg je een script programma daarin kan je dingen veranderen (ik zou alleen niet weten wat) kan ik er voor zorgen dat het weg gaat of op houd?
ik heb btw IE 6.0

extra --> internet opties --> Geavanceerd --> Surfen --> foutopsporing in scripts uitschakelen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.