![]() |
Journalistiek/studiepunten
Ik had een vraagje over de opleiding Journalistiek, ik ga waarschijnlijk niet door bij mijn huidig opleiding(FHJ)fontys, maar nu vroeg ik mij af of je je dan opnieuw kan aanmelden bij een andere school voor journalistiek, want ik had gehoord dat dat dan niet kan, ook als het geen fontys opleiding is..
en misschien nog een stomme vraag, maar als je je studiepunten behaalt,behoud je die dan bij de volgende opleiding of moet je helemaal opnieuw beginnen met het halen van die punten?? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
mmja bedankt, dan zal ik er wel niet veel aan hebben, aangezien ze bij de FHJ niet echt werken met vakken, alleen dus als ik een ander journalistieke opleiding zou doen.. |
Citaat:
|
hmm ik zit ook op de FHJ.. het lijkt mij dat je wel kan overstappen naar een andere opleiding Journalistiek, zou vreemd zijn als dat niet kon, toch :confused:
over die studiepunten.. als je het eerste jaar helemaal hebt gehaald kan je op een andere opleiding Journalistiek in het tweede jaar beginnen als het goed is.. verder zou ik het ook niet weten, omdat de opleidingen inderdaad nogal verschillen qua opbouw/vakken/mogelijkheden enzo. anders eens navragen bij IB-groep :confused: |
Citaat:
mischien kan je in utrecht proberen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |