![]() |
truttig opsmuk
ongelikte letteren schaamteloos geketterd
ongeoorloofde razernij doet smelten op een macabere manier, ik kan 't niet helpen ongegeneerd de lyrische bril bespetterd in 'n een wereld als deze is zulks toch wél geoorloofd? niets dan truttig opsmuk de wondere wereld der tienerpoezie niets dan 'n vluchtig opdruk van op de klippen gelopen relatiegekut help me te huilen over 'n forum waar zulks ís geoorloofd |
:)
|
Heel sterk gedicht!
I'm impressed! X Donna |
Citaat:
just wait till you see the size of the fish I caught yesterday |
Citaat:
|
word het voor jou niet eens tijd je te wagen aan de volwassen wereld? dit is een een scholieren forum en scholieren zijn over het algemeen tieners :( :(
dat je uberhaupt nog de moeite doet om te proberen huilen :( ga je schamen :o :( :( :( |
:)
|
Ik ben het met je eens, maar dit is ook geen perfect gedicht:P. Lees het maar eens voor, het metrum klopt niet overal (vooral niet in regel 4 en 9). Je woordgebruik is trouwens wel goed, en ook je gebruik van hoe-heet-het, ontbreken van koppelwoorden. Er zit vaart in, vooral in de eerste strofe, beetje een rush.
Relatiegekut zou ik trouwens niet in een gedicht zetten, maar dat is meer omdat ik het hoe dan ook niet zou zeggen, dus dat is ouderwetsheid. |
wtf is een metrum anyway
ik zeg : artistieke vrijheid |
Citaat:
greetz |
(y) wow
zeer goed en zeer waar :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |