![]() |
teach tante poesiefox
jaja, ik word altijd maar als vraagbaak, als autoriteit beschouwd hier, maar aangezien mijn ervaringen zich uitstrekken tot 2 jongens, van wie de eerste een eenmalige vergissing genoemd mag worden, weet ik in feite niks.
Dus: teach me! ( en dus elkaar) :goeie tips in dit topic svp! |
vrij gezond, neuk een appel
|
Het piemeltje gaat in het gaatje.
|
Erg leuk mannen, ,maar ik bedoelde meer: wat heb jij net ontdekt wat je de rest van het forum eigenlijk niet mag onthouden?
|
dat de ware niet bestaat. PUNT
|
Ooeeeh, meer een standje dan een feitje ofzo;
Het is een soort 69, maar op je zij liggen, de ander er tegenover. Als je een beetje puzzelt kan je elkaar eerst heel fijn strelen over buik, heupen en benen... Daarna manueel wat opwinden, vervolgens oraal opwinden en daarna een beetje omrollen naar seks. 't Is wel erg leuk als de jongen klaarkomt :o Ik bedacht me te laat dat het dan helemaal over me heen zou gutsen, maar toen het gebeurde was het echt een toevoeging. Héél erge aanrader!! |
Citaat:
Hoeveel wel dan? (ervaring? :P) |
ik snapte destijds van de Kamasutra de helft niet. Ik heb er wel uit leren pijpen!
|
Citaat:
Een echt goede pijpbeurt die iemand naar de hoogste hemel brengt is niet makkelijk, kost veel variatie en moeite... Vertel me maar eens hoeveel jij er naar de hoogste hemel hebt gepijpt. |
Citaat:
Er stonden ook (vrij gruwelijke) recepten in om je penis te vergroten, en een soort klasse systeem om te bepalen of een man wel in een vrouw zou passen. Leuk boek :D |
ik heb ontdekt dat.. uhhmmmm.. niet echt veel meer dan er al genoemd was eigenlijk. maar dat vind ik niet zo erg... tijd zat.
|
Ik heb geleerd dat er bij de 1e keer sex niet te veel druk op je gelgd moet worden...Na die eerste keer is het mij dus geen tweede, derde en zelfs vierde keer meer gelukt, gewoonweg omdat ik te gespannen was...Enorm balen voor mijn vriend, en voor mij natuurlijk, maar het ging gewoon niet...De eerste keer was eigenlijk onverwacht, maar we waren er wel allebei aan toe...
Heeft er trouwens iemand tips om mij te laten ontspannen, want het lukt me echt niet... :( |
euhm.... ik denk het standaardrijtje:
-zorg dat niemand jullie kan storen -lang voorspel -glijmiddel? -etc.. |
Citaat:
|
Dit vind ik een leuk topic! *Denkt echt HEEL hard na*
Ik denk dat dit al bekend is, maar iemand ongegeneerd in zijn nek likken, dat is altijd wel een goede ;) |
Citaat:
Niet dat ik het zal uitproberen hoor :D maar gewoon nieuwsgierig. :) |
Citaat:
Brrr. |
Citaat:
|
Probeer niet koste wat kost de hele Kama Sutra na te doen, want je breekt waarschijnlijk je nek :P
probeer is wat kinky stuff als je dat nog niet gedaan hebt...Van fluffie handboeien tot tot plassex of leef je fantasieen uit, ga rollenspelen...kortom: alles wat in je op komt gewoon doen (iig voorstellen aan je vriend) doe trioos, kwartetten, partnerruil, laat je bekijken of bekijk een ander stel...maak foto's (oh ja die had je al uitgevoerd) of films, telefoonseks cybersex, sms-seks of desnoods rooksignalen-seks, neem een piercing.... Sorry ik draaf door. You get the point... |
sms-sex...Als me iets niet opwindt...
|
Citaat:
|
ik masseer mn vriend zn penis vaak.
dat vind ie zo lekker! zijn er meer mensen die dat doen? of ben ik de enige :D |
Citaat:
|
Citaat:
:o |
dat een vrouw meestal een langer voorspel wil dan de man
als jullie mij niet hadden ;) |
en dat als een vrouw nee zegt, ze eigenlijk toch wel heel graag wil :p
|
Citaat:
lang leve de fantasieloze man |
Citaat:
|
Citaat:
je moet m ns zien genieten joh.. is zo gaaf om te zien.. doet me altijd weer goed.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
waarom begint die van mij dan te gillen dat het kietelt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trek een jongen zachtjes af en speel altijd met zijn ballen :)
|
dat ik niet van dit soort persoonsverhemeling houd. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |