![]() |
Homo!!!
Ey ik wil weten wat jullie zoude doen
ik woon al jare met mijn ma en me pa zie ik maar af en toe maar nu kwam ik laatst onverwacht bij zijn crib en toen zag ik hem daar met een vent en ik zag wel awt ze aan het doen waren: ze haddden seks en ik zag het :(( echt zo smerig dus wat moet ik nu mijn vader is homo en ik ben zo bang dat ik het ook ben of ga worden ofzo!! straks heb ik dat van hem geerft dat iwl ik niet wat mote ik nu doen? |
DNA onderzoek om te kijken of je het geerft hebt natuurlijk!
:rolleyes: |
Hoort dit niet thuis op liefde / relatie???
In ieder geval niet op DK als je het mij vraagt |
Sorry....nu ben je ook homo....
|
Zelfmoord plegen, stel je voor dat je HOMO bent man :eek: Dan is je leven VOORBIJ gewoon!! :rolleyes:
Ik zou me meer zorgen maken over het feit dat je pa je ma bedriegt..... [edit] owke ze wonen dus niet samen, ik ben weer lekker voorbarig met mijn geblaat :) Waarom is het zo erg om homo te zijn btw?[/edit] |
Citaat:
nou dat hoort niet, zo zijn we niet gemaakt man en vrouw hore bij elkaar!!!! |
Oh, dan hebben wij nu een meningsverschil... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat moet ik nu doen!??!?! mijn pa is homo wat zou jij dan doen als jou pa homo was/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn vissen die van geslacht veranderen tijdens hun leven... En er zijn dieren die van nature Hermafrodiet zijn.. Tsja... En wat ik zou doen als mijn pa homo was? Me afvragen waarom hij dan met mijn moeder getrouwd was en hem verder alle liefde ter wereld gunnen, met een man of vrouw.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop echt zo voor je dat je op een dag eens flink hard anaal gepenetreerd wordt door een neger.
ow wat een taal toch weer :o *gaat zich schamen* |
Ik zou het opzich ook niet echt leuk vinden als ik mijn vader sex zie hebben met een andere man, moet er niet aan denken. Maar dat is hetzelfde als me vader sex met mijn moeder zien hebben.
Maar ik zou het accepteren :) |
Citaat:
Ga poepen ofzo (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Flikker op Evito.
|
Lekker laten spelen
|
Citaat:
|
moet ik me pa zeggen dat ik zag dat ie van achter gepakt wert?
|
Lijkt me handig... doet hij voortaan de gordijnen dicht :P
|
Citaat:
|
Vraag of je de volgende keer mee mag doen (y)
|
Citaat:
|
zou je dat zeggen moest je hem zien seks hebben met een vrouw?
|
*ligt helemaal dubbel hier* :D
|
Citaat:
En verder moet je pas zeggen dat je iets vies vindt, nadat je het geprobeerd hebt, anders kun je er niks over zeggen... |
Doe niet zo achterlijk. Homosexualiteit is niet erfelijk.
|
hey, dit vind ik wel rot voor je, zeg!
ik kan me best voorstellen dat je hier niet van houdt, k weet niet of het erfelijk is, en een advies heb ik niet voor je, alleen dat ik ook niet zo blij zou zijn als ik m'n vader zo zag!! naja, hoe nutteloos kun je replyen? |
Citaat:
|
Echt rot. :)
|
Hahaha jou vader is een anaalridder!!!!! :D :D :D
|
Er zit maar een ding op: vraag je vader datgene wat in je avatar staat.
|
zeker zeker
dit is geen goede plek voor deze topic zeg eens onzeker mannetje; het feit dat je alleen al denkt dat seksuele geaardheid erfelijk is, maakt je achterlijk. en dan heb ik het nog niet eens over die opmerking dat man en vrouw bij elkaar horen. wat ben jij kortzichtig ; je moet verder kijken dan je neus lang is kneus |
zucht..
|
Zeg jochie ik zou gewoon vragen de volgende keer dat jou vader en zijn holmaat beginnen te kontebonken, of ze je willen waarschuwen, misschien mag je zelf meedoen!!! :D
|
Citaat:
:o |
Is dit serieus.............................?
|
damn, k master k, echt zwaar klote voor je! ik stel dan ook voor dat jij jezelf ophangt en als boodschap achterlaat: dat ik mijn vader gepenetreerd zag worden door een andere vent heeft de laatste hersencel die ik nog had laten afsterven en er zit niks anders op dan mijn geluk te beproeven in het hiernamaals....
en ga er maar vanuit dat jij in de hel tusse n de homo's komt! have a nice time! |
ja dit is serieus
daariom mag dit soms naar een andere supforum, hier is niemand seireus! |
Citaat:
|
Deed hij het wel veilig ;)
|
*gniffel* :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |