![]() |
Als je partner aan jou lichaamsdeel zit.....
welk lichaamsdeel is dat dan waarvan je het MEEST opgewonden raakt??
Mischien domme vraag maar me vriendin vind dr oor(lel) en nek.... niet dr clitoris blijkbaar haha Wat jullie? Ik kies toch wel voor me eikel .. |
mn buik..
|
me hele pik en me ballen ook wel!
|
Citaat:
|
Binnenkant van m'n dijbenen onder m'n ballen, supergevoelig daar, alsof je onder stroom gezet wordt.
|
mijn navel. er loopt een soort verbinding van mijn navel naar mijn clitoris, erg raar is dat. iig prikt hij vaak expres even in mijn navel. gemeeeeeeeeen is dat als je tussen allemaal mensen staat. :o :( :) :p
|
Als hij me nu ineens plotseling ergens aan moest raken en ik zou dat opwindend moeten vinden?
Nog niet de clitoris, dat pas wanneer ik opgewonden ben.. M'n kont :) Heerlijk als hij me daar vastpakt of over streelt :) Of m'n heupen, ook erg lekker wanneer hij me daar vastpakt. |
Achter mijn oren, iets lager in mijn nek. Kusjes van bovenaf over mijn borst en buik naar benee.
En een bepaalde manier van strelen over mijn rug, een soort van verlangend naar je toe trekkend strelen. Maar als dat in mijn nek goed gaat, kan ik der echt van de kaart van raken. |
Ligt eraan, maar als het het eerste is waar we mee beginnen... *denkt even na* Alleen een hand op mijn been kan genoeg zijn, of zachtjes bijten op mijn (blote schouder). Heel dicht bij hem staan kan ook al goed werken :o
|
Mn nek en borsten. Mja en mn kont ook wel :)
|
binnenkant van mn dijen naast me zakje, net boven en net naast mn piemel.. eromheen helemaal zeg maar, das gevoeliger in aanraking als mn lul maar als je daar veel gaat vrijven klan ik er niet door klaarkomen.. maar das wat anders denk ik
|
De buitenste zijkanten van mijn borsten. Jammer genoeg gaat hij altijd voor de onderkant, omdat hij die zo mooi vindt, en ik krijg het hem maar niet aan het verstand gepeuterd dat hij de zijkanten moet be-aaien wil-ie me echt gek krijgen. Hij snapt het niet, ofzo. Ik moet eens wat strenger worden.
|
mn nek.
mn buik en op een bepaalde manier mn kont en borsten. |
Bijna alles wel, als het in combinatie met romantische sfeer is waarbij de sidderingen van liefde door je lichaam glijden
|
Mijn nek en dan zachtjes bij mijn borsten.
|
mn nek
|
Citaat:
|
Zachtjes bijten in mijn nek, kriebelen op mijn onderbuik... oh yeah, does it for me :P
|
Citaat:
|
Mijn armen, voeten, nek en schouder.
|
Als ze aan m'n pik zuigt! :D
|
gewoon heel zachtjes in mn nek blazen, maar dan ben ik ook wel even compleet uitgeschekeld.
|
Citaat:
|
Likken, kussen in mijn nek, en op mijn onderrug, als ie me daar heeel zachtjes streelt.. Oehh!!
|
Mijn ex van 17 zat aan mijn staaf en *wreef* langs mijn glimmende kop.
|
Citaat:
Op een oude fiets moet je t leren he jongetje... |
Citaat:
hier nog een :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ik heb nu geen partner maar vroeger wel, toen was het mijn bek, mijn benen, mijn billen, dijbenen natuurlijk en mijn vagina
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat overigens absoluut niet vies is als je eerst samen gedouched hebt :D |
Citaat:
|
Citaat:
precies, als je een beetje een centenbak hebt prop je alles er zo in hoor. |
Heupen vastpakken en kusjes in m'n nek (een baard kriebelt zo :D)
|
Citaat:
|
kont en rug, maare dan moet het laatste wel goed gebeuren >> echt net niet aanraken (maar toch wel)
|
overal waar iemand kan bijten :o
|
Ik vind niet zozeer een enkel lichaamsdeel opwindend. als je bijvoorbeeld samen met een jongen op de bank film zit te kijken en je weet dat je elkaar wilt en elkaar dan onder et film kijken streelt op je been of arm ofzo. De spanning vind ik dat echt het opwindendst....
|
ikke kies voor me clitoris...me nek en me borsten :P
|
een bepaald gedeelte tussen mn oor en mn nek is heele gevoelig..
en mn clitoris.. alleen die heeft hij volgens mij niet zo door :confused: |
Als iemand in m'n nek begint te kriebelen,kussen,strelen wordt ik echt helemaal gek. Ik kan dan totaal geen weerstand meer bieden :d
zelfs bij niet-vriendjes, of als meisjes het doen is het zooo'n fijn gevoel,maar dan wind het mij gewoon niet op. Anders (écht) wel :d |
En nog een: dijbenen!!
|
Citaat:
How so very cliché... Citaat:
Citaat:
Dát is inderdaad echt onwijs lekker :) Citaat:
Citaat:
Citaat:
*smelt* ;) |
gister was de seks superlekker want toen werd ik gepijpt en toen zat er een meisje van achter aan me borstkas!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, kijk wie het zegt, m'n grote vriend K-Master-K, de jongen die z'n 'chickies' nummert....... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |