Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Aangeraden portie paddos voor beginners (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=51789)

ShoarmaSchaap 11-04-2002 23:40

Aangeraden portie paddos voor beginners

Kan iemand mij de aangeraden portie paddos voor de beginner aanwijzen :)
Heb echt genoeg wiet ervaring ondertussen dus kan wel een stevige wiet space aan. Hoe grootte portie zal ik nemen>

ick 12-04-2002 02:07

ask yer smartshop :)

is afhankelijk van welke paddo's enzo

Günther 12-04-2002 07:26

Citaat:

ick schreef:
ask yer smartshop :)

is afhankelijk van welke paddo's enzo

idd

(maar ff persoonlijke ervaring, de 1e keer (tot nu toe ook m`n enigste, komen er binnenkort meer) dacht ik ik speel save ik neem een halve portie mexicaanse, ik had een lachkick van 2 uurtjes ofzo maar niet x-treem duz was best teleurstellend! dus neem niet te weinig maar al helemaal niet te veel!)

K 12-04-2002 10:15

Citaat:

ShoarmaSchaap schreef:
Kan iemand mij de aangeraden portie paddos voor de beginner aanwijzen :)
Heb echt genoeg wiet ervaring ondertussen dus kan wel een stevige wiet space aan. Hoe grootte portie zal ik nemen>

als ik jouw was zou ik beginnen met een halve portie gedroogde mexicaan. zoals al gezegd kun je het ook bij de smartshop navragen

Isa 12-04-2002 11:23

www.shroomery.org/

je kunt het uitrekenen op hun digitale calcfulator hoeveel je nodig hebt.

ShoarmaSchaap 12-04-2002 11:42

Ik ga het dus samen met 3 andere vrienden in de mei vakantie doen. Een van hun is echt extreem ervaren met bijna alle drugs enzo, en wilt samen met ons gedroogde hawaainse nemen. En dan iedereen een halve portie. Hij zegt zelf dat ie er lvl 3 van gaat. Maar is dit verstandig voor een paddo beginneling zoals ik?

apekop123 12-04-2002 17:14

Citaat:

ShoarmaSchaap schreef:
Ik ga het dus samen met 3 andere vrienden in de mei vakantie doen. Een van hun is echt extreem ervaren met bijna alle drugs enzo, en wilt samen met ons gedroogde hawaainse nemen. En dan iedereen een halve portie. Hij zegt zelf dat ie er lvl 3 van gaat. Maar is dit verstandig voor een paddo beginneling zoals ik?
hawaainse is de sterkste soort. Ik zou de 1e keer gewoon 1/2 portie Mexicaanse nemen. Dat had ik de 1e keer ook en het was echt super tof :D. De 2e keer had ik een hele portie mexicaanse maar het effect was niet echt heel erg veel sterker. Das was dus wel vaagh omdat 1 portie een best zware trip moet geven.

Pippeloen 13-04-2002 20:44

idd, hawaaiaanse 1/2 portie. en echt niet meer.daar heb je echt genoeg aan....
maar mijn eigen ervaring met hawaaiaanse is, dat ik mijn trip niet zo leuk ervaarde als met mexicaanse. die zijn veel sterker.

Pippeloen 14-04-2002 12:11

Citaat:

Naojan schreef:
idd, hawaaiaanse 1/2 portie. en echt niet meer.daar heb je echt genoeg aan....
maar mijn eigen ervaring met hawaaiaanse is, dat ik mijn trip niet zo leuk ervaarde als met mexicaanse. die zijn veel sterker.

of was het nouw andersom?

Isa 15-04-2002 08:49

Citaat:

ShoarmaSchaap schreef:
check de level-3 tripverslagen op shroomery.
beslis zelf maar of jij denkt dat je trips van de intensiteit die je daar leest aankunt. overschat je eigen moed niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.