![]() |
TK: GeForce3 Ti200
Nogmaals aangeboden: ASUS V8200 T2 GeForce3 Ti200 Pure videokaart.
- NVidia GeForce3 Ti 200 processor - 64mb DDR SDRAM - AGP4x aansluiting - retailversie met luxe doos, boekjes, spellen etc. Het is een perfecte kaart, nooit problemen mee gehad. De standaard snelheid is 175 core en 400 geheugen maar hij draait zonder problemen op 210 core en 500 geheugen, waarmee hij bijna net zo snel is als een GeForce3 Ti500. Samen met een XP1700+ haalt-ie rond de 8000 3DMarks, dus kan nog prima meekomen. Zes tientjes wil ik ervoor hebben. Als je geïnteresseerd bent mail dan even of laat hier een bericht achter. |
Welke spellen en waarom doe je 'm weg.
|
Ehm wat (ondertussen oudere) spellen als Sacrifice, Messiah en Star Trek New Worlds...
Hij gaat weg omdat ik zelf een snellere kaart wil kopen (Radeon 9700) |
€40,=
|
Citaat:
|
Ík kan er alles ook prima op spelen (UT2003, C&C Generals, Bloodrayne, etc...) maar mijn broertje is nogal een serieuze gamer en die wil gewoon nog sneller.
|
*sgopt*
|
Koop i.p.v een radeon 9700 een 9500 die je dan weer ken 'tweaken' door middel van een mod naar de 9700 series ;)
|
Citaat:
|
ken dat ding in een pentium 2 ? 300mhz
|
Citaat:
|
Ja, dat kan. Maar verwacht geen wonderen.
|
40 eurokes ... ?
|
Ik heb al een bod van 65 euro gehad via mail. Veel hoger komt het denk ik ook niet, dus beschouw 'm maar als verkocht :)
|
*kick* (y)
Ik heb geen contact meer met degene die hem wilde kopen...dus daarom is het aanbod weer geldig, onder voorbehoud van de omstandigheid dat ik met de oude koper weer contact krijg, tenzij iemand een hoger bod doet natuurlijk. |
Mjah misschien heb je er niks aan maar ik wil er best 60 euro voor geven maar kan pas over dikke 5 weken dan ben ik terug van vakantie..
|
Ik zal het onthouden, maar je begrijpt dat ik in de tussentijd wel op zoek ga naar een andere koper...maar mocht ik die niet vinden dan laat ik het je weten :)
|
Citaat:
|
Prima (y)
Overigens, als er dus nog andere geïnteresseerden zijn dan hoor ik het graag. Mail of PM even, je krijgt altijd antwoord. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |