![]() |
Bananen
Hoe eet jij je banaan? Hoe gebruik jij je banaan? Heeft de banaan maar een functie? :)
|
ik eet de banaan alleen als Banaan Royal, je weet wel, met ijs en slagroom en choco saus erop. Jammie! :p
|
da banaan is een welkome energie boost.
|
Gewoon, schilletje eraf en eten maar. :)
|
Citaat:
|
ik snij hem door de helft haal er dan met een lepel alles uit. :p Maar als ik op school ben eet ik hem wel gewoon hoor :D
|
Of ik eet hem 'gewoon' of ik doe hem in een bakje en prak hm helemaal fijn en dan met vla enzo er bij (hangt er van af waar ik zin in heb) en dan mixen, en dan opeten. Maar dat is toch meer werk dan gewoon even opeten. meestal ben ik te lui ;) )
|
gewoon
in stukjes snijden en in mijn yogurt doen in stukjes snijden en mee bakken met mijn pannekoek in stukjes snijden en in een bakje met ander fruit stoppen bijv met manderijnen, druiven, kersen, kiwi's |
In stukjes snijden en op boterham doen.
M'n ouders gebruiken de schillen als mest voor de rozenstruik.... :rolleyes: |
Gewoon, in een milkshake of met warme chocoladesaus en slagroom.
|
Citaat:
Ik eet hem op mun 'gewoonst' zonder schil.. happen maar :D |
Schil eraf en eten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of gewoon, eerst schil eraf dan opeten,
of doe hem onder de aarbeienshake door (aarbeien in mixer +banaan + suiker = heeeerlijk) |
Citaat:
|
op de barbecue in aluminiumfolie met een beetje stroop erover.
|
Ik gebruik bananen voor persoonelijk genot.
:rolleyes:http://members1.chello.nl/~j.demeij/...eviltongue.gif |
Schil er af en eten, of in plakjes snijden (als ik daar zin in heb :D) en dan door het toetje doen :D
|
banaan=vies
op een geval na: bananenschuimpjes (als in snoep) |
Van bananen krijg je harde poep :D , het ultimate festival eten dus!, owjah, waarom maakt iedereen de banaan altijd aan de "steel" kant open als de ander kant veel makkelijker is :confused: , najah probeer maar eens, btw bananen zijn het eten! jammie
|
|
Citaat:
hoe dan? :confused: |
gewoonlijk eet ik bananen gewoon vanuit de schil, maar kheb hier nog wel een lekker receptje:
maak met behulp van eieren, bloem, melk en een heel klein beetje zout een soort pannenkoekenbeslag. Doe dan in de pan voldoende zonnebloemolie. Pel de banaan, snij deze door de helft en dan een keer door de lengte. Haal de banaan door het beslag en bak het lekker goudbruin in de pan. Eventueel wat poedersuiker er op liefs, hanne |
Doorgaans eet ik bananen zo rechtstreeks uit de schil. Ik eet ze ook wel eens gebakken, maar dat is alleen bij de nasi of bami.
|
In een fruitshake, of anders gewoon de schil eraf..
En gebakken banaan. (y) |
Ik eet geen bananen, ik vind ze niet lekker en ze maken me ziek.. :( *snik*
|
in plakjes op mijn boterham
(y) |
Uhm..gewoon, of op brood jaa, best lekker
|
In de fruitpap (y)
|
1. ik eet m gewoon zo op (zonder schil off course!)
2. ik snijd m in stukjes en doe er bruine suiker op (jammie) |
Hou niet van bananen maar heel af en toe (lees: zo'n 2x per jaar) smaakt het me best, maar dan wel met slagroom (hou ook niet van slagroom :o)
|
Ik haat bananen.
|
Normaal eet ik ze gewoon uit de schil, maar geprakt en dan op een wafel met slagroom en hagelslag vind ik ook héél lekker.
|
bananen zijn oke, alleen die zwarte vlekken erop vaak!!
maarjah moet ik nie met die dingen smijten. |
stukje voor stukje. soms eet ik eerst de ene zijkanthelft, en daarna de andere. maar dat gaat nooit lang goed, dan breekt ie doormidden.
ohja, zonder schil. |
vroeger vond ik het leuk om als de schil er nog omheen zat met een mes plakjes te maken :o
|
schil eraf en eten / in stukjes in de yogurt / schil eraf, en dan met chocopasta en slagroom
|
bananen pellen ..in tween snijden,uithollen...dan bak je wat poedersuiker met wat rum in een pan dan doe je er de saus in,dan doe je er rozijnen in die geweekt zijn in rum , en leg je het een paar urrtjes in de koelkast...et voila:)
|
Makkelijk en gezond tussendoortje. En nog lekker ook!
Schil eraf en eten maar! (hou niet van moeilijk doen, dat laat ik aan anderen over) |
ik prak de banaan samen met liga en sinaasappel. Dan heb je wat ik noem een 'babyhapje', omdat baby's dat vaak eten. Het is echt ongeloofelijk lekker
|
Zoals een aap. Nouja :) zo noemde we dat vroeger altijd. Dus zoals de foto's hierboven : zo'n 'drie flappen' zalmaarzeggen van de schil maken. Zo zie je dat ook vaker op plaatjes/filmpjes met apen.
|
bakken met geroosterde kokos en honing
|
bananen zijn jammie,...ik vind alle dingen lekker die met bananen
gemaakt zijn,..... zoals bijv. Bananenbrood:D,..had ik nog nooit eerder gehad voordat ik naar Canada ging,.,..maja hier is het best normaal en ik moet zeggen het is errug lekker:) |
bananen zijn tof ;)
ik eet ze echt veel meestal gewoon...als ik op mijn werk lunch koop ik ook altijd een banaan en dan verklaart iedereen me weer voor gek enzo :P En 's avonds als ik nog een beetje trek heb pak ik ook altijd een banaan verder vind ik het wel lekker bij ijs, met chocola ofzo ze moeten trouwens nog wel een beetje groen zijn en niet overrijp |
Ik kan niet zonder bananen.
Altijd tijdens het sporten neem ik een banaan en flesje mineraal water mee, heerlijk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |