![]() |
Werken na de vakantie
wie is klaar met school??
wie gaat er na de vakantie ook werken?? of toch maar verder studeren?? |
ik zou dat wel willen maar als ik eenmaal stop dan ga ik nooit meer naar school. en je kunt nog zat werken de rest van je leven.
|
Citaat:
|
Ik hou het een jaartje voor gezien. Ik ga nu dertien jaar non-stop naar school, wat let me om te kijken hoe een jaar zonder school bevalt? In 2004 ga ik dan naar de HKU. Daar moet ik dan ook gewoon naar leven, dus ik ga me niet de koning te rijk voelen qua geld komend jaar, maar liever zoveel mogelijk opzij te zetten...
Het wordt een jaartje van bezinning. |
Ik ga gewoon door met school. Ten eerste omdat werk moeilijk te vinden is momenteel en ik wil eigenlijk gewoon nog niet fulltime werken.
Dus ik ga beginnen met me volgende opleiding. Opleiding van 4 jaar in 1 jaar en dan vervolgens HBO |
Citaat:
en wat voor werk ga je doen? |
Citaat:
84-85 Peuterschool Purkie 85-87 Kleuterschool De Kikkerpoel 87-93 Basisschool De Koet 93-97 Atlas College OSG Mavo 97-98 Atlas College OSG Havo 98-99 Highschool Exchange Student Collinsville Alabama, USA 99-03 Horizon College te Hoorn ik zit daar in het laatste jaar van de opleiding MK-TKA (Middenkaderfunctionaris Technische Kantoor Automatisering) krijg woensdag mijn diploma (als alles morgen goedgekeurd wordt) ik heb samen met mijn vader al een klein bedrijfje in sponsoring en promotie van activiteiten en evenementen maar ik wil volgend jaar op een servicedesk gaan werken, vind het prettig om met computers te werken, maar wil ook met mensen werken, en op deze manier kan ik dat denk ik het beste combineren |
Citaat:
anders had je net zo goed die opleiding niet kunnen doen; die dient ervoor om je op te leiden zodat je na die studie een beroep uit kan oefenen waar je voor geleerd hebt. |
Ik blijf lekker studeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |