Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   lui door smoren (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=518122)

BlackMystery 21-06-2003 10:24

lui door smoren

als ik heb gesmoord dan heb ik nooit geen zin om echt nog actief te doen
dan moet ik ergens rustig zijn
en kunne rusten
(soms wel uitzonderingen met feestjes, dan moet het wat flashy zijn :p )
maar dan heb ik ook zoizo geen zin voor iets te doen
en ik weet dat meerdere mensen dit hebben
maar is dit nu een echt kenmerk aan smoren?

Oma 21-06-2003 10:30

ja, het is toch een kenmerk dat je sloom/moe/relaxed whatever wordt van smoren. Ik heb het zelf ook, maar gelukkig niet altijd. Ken ook veel mensen die dat hebben, al heb ik geblowt tijdens het uitgaan kom ik gewoon niet vooruit en dansen zit er al helemaal niet in.

Griller 21-06-2003 12:04

Ik ben door het vele blowen zo ontzetten lui geworden dat het echt niet normaal meer is ....

"Beltaine" 21-06-2003 14:37

Citaat:

Griller schreef op 21-06-2003 @ 13:04:
Ik ben door het vele blowen zo ontzetten lui geworden dat het echt niet normaal meer is ....
ik ook
maar ben nu aan het minderen (geldgebrek) dus het trekt een beetje bij.

cha0s 22-06-2003 17:12

Mwah, ligt een beetje aan m'n bui en hoeveel ik smoke.
De ene keer is 't heerlijk om gewoon 3 uur niks anders te doen dan te zitten in 'n relaxt park met nog 'n jointje en 'n biertje (of twee, drie.) en de andere keer is 't relaxed om gewoon 'n stukje te gaan wandelen of muziek te gaan maken of gewoon iets (ff actief doen.)

Uncle_Sam 22-06-2003 17:30

Citaat:

cHa0s schreef op 22-06-2003 @ 18:12:
Mwah, ligt een beetje aan m'n bui en hoeveel ik smoke.
De ene keer is 't heerlijk om gewoon 3 uur niks anders te doen dan te zitten in 'n relaxt park met nog 'n jointje en 'n biertje (of twee, drie.) en de andere keer is 't relaxed om gewoon 'n stukje te gaan wandelen of muziek te gaan maken of gewoon iets (ff actief doen.)

Inderdaad. Nu is het wel zo, dat ik door het puur roken veel meer zin krijg om me actief bezig te gaan houden gaan iets, terwijl de combinatie met tabak me dromerig, lusteloos en lui maakt.

Ik ben, sinds ik ben begonnen met blowen, erg lui geworden, ja. Het probleem is, dat als je elke dag blowt - zoals ik een tijd heb gedaan - je helemaal niet (h)erkent dat je luie trekjes vertoont. Door die groene waas gaat alles wel gewoon goed z'n gangetje, maar schijn bedriegt. Maar och, ik ben een student met weinig verplichtingen, dus de komende vier jaar kan ik best dit ritme voortzetten (:P.)

[NeroX.] 22-06-2003 18:29

Mjah dat heb ik dus ook , als ik met tabak doe lig ik eerste half uur iig plat.

Als ik puur doe wordt ik helemaal hyper :cool:

cha0s 22-06-2003 18:41

Citaat:

Uncle_Sam schreef op 22-06-2003 @ 18:30:
Ik ben, sinds ik ben begonnen met blowen, erg lui geworden, ja. Het probleem is, dat als je elke dag blowt - zoals ik een tijd heb gedaan - je helemaal niet (h)erkent dat je luie trekjes vertoont. Door die groene waas gaat alles wel gewoon goed z'n gangetje, maar schijn bedriegt. Maar och, ik ben een student met weinig verplichtingen, dus de komende vier jaar kan ik best dit ritme voortzetten (:P.)
Ik (h)erken mijn luiheid wel: ben Full Time Slacker. ;):p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.