![]() |
Favoriete muziekforummer, ronde 3, dag 18
Ronde 3.
Na 17 dagen stemmen zijn er nog 32 mensen over. Dit zijn 16 wedstrijden, die we verdelen over 2 dagen. Vandaag is de eerste dag, er zijn 8 wedstrijden. Friso had elke deelnemer een nummer gegeven, ik wist niet welke nummers dit waren, ik noemde elke keer 2 nummers voor een wedstrijd, en zo is deze ronde geloot. De wedstrijden van vandaag: McMotion - Nighttime Bird eXo - Dobermann Ufke - paco de taco Silveria - AM cHa0s - GRRRR Glow - wouszer Tsasil - Ce-El-Wan Otherside - Wim Wok |
Nighttime Bird -> rocketfuel
Dobermann --> dunno why Ufke --> omdak em graag in een tentje had gehad Silveria --> is wel koel volgens mij GRRRR --> drooog Glow --> ondanks dat wouszer een orionweg representative is glow, vanwege muzieksmaak Ce-El-Wan --> authentieke muziekliefhebber heb ik t gevoel Otherside --> anti-stroopwafel |
Nighttime Bird
eXo Ufke Silveria cHa0s wouszer Ce-El-Wan Otherside |
McMotion - Gewoon.
eXo - Daarom. paco de taco - Omdat we vanavond samen naar de film gaan. Silveria - Geen idee. cHa0s - Kwark de Kankerpunker. Glow - Onze Zweedse god. Ce-El-Wan - Gewoon. Wim Wok - Samantha, ik hou van je. |
Nighttime Bird
eXo Ufke AM cHa0s Glow Tsasil Wim Wok |
McMotion
eXo Ufke AM cHa0s Glow Tsasil Wim Wok |
McMotion - gewoon skajongetje
eXo - lijkt me leuk persoon Ufke - ken ik net iets meer Silveria - van de oldschool utrecht meet GRRRR - droog Glow - lijkt me logisch Ce-El-Wan - mjah Otherside - skameisje |
McMotion - vanwege z'n geniale geeditte foto's :D
Dobermann - want die stemt trouw op alles wat wel eens in irc heeft gehangen Ufke - Roel, daarom Silveria - Ja, daarom chaos - kutpunker wouszer - wouter is de man Ce-El-Wan - die heeft de poster ontworpen waar ik gister nog een discussie over heb gehad. Want het doet nogal micheal jackson - dangerous achtig aan ofzo Wim Wok - vette humor, vette plaatjes |
Nighttime Bird
eXo Ufke Silveria cHa0s wouszer Ce-El-Wan Wim Wok |
McMotion
eXo Ufke AM GRRRR wouszer Ce-El-Wan Otherside |
Nighttime Bird
eXo paco de taco AM GRRRR Glow Ce-El-Wan Otherside |
McMotion ------duh :rolleyes:
eXo------weet k niet Paco de Taco-------Ufke heeft al genoeg populairiteit :p AM-------zie hem vaker nuttig posten ChaOs--------hem mag ik wel. Wouszer-------roelt Ce-el-wan------nuttige posts Wim Wok--------koele posts |
Ik begin een beetje een vreemd gevoel bij die loting te krijgen....dit is al de tweede keer achter elkaar dat ik tegen een medemetalman moet. :p Proberen jullie de metalmensen tegen elkaar uit te spelen ofzo? :D
Nighttime Bird Dobermann Ufke Silveria GRRRR Glow Tsasil Wim Wok |
Nighttime Bird
Dobermann Ufke Silveria GRRRR wouszer Ce-El-Wan Otherside |
Nighttime Bird, bijna-Haarlemmer
eXo, Wouter, k00l paco de taco, Elvis-fan :p AM, http://irpg.sourceforge.net/ijlen/im...les/icon23.gif GRRRR, geniale opmerkingen, nee dan die kutpunker :p Glow, Basser, bling-blingfoto $$, toffe peer Tsasil, in het echt gezien, bijna-Haarlemmer otherside, heb ik al eerder op gestemd |
Hey, ben ik weer aan de beurt? vet.
Damn, ik vind deze ronde best moeilijk :( McMotion eXo Ufke - cHa0s Glow Ce-El-Wan Wim Wok |
Citaat:
McMotion 7 9 Nighttime Bird eXo 12 4 Dobermann Ufke 12 4 paco de taco Silveria 9 6 AM cHa0s 8 8 GRRRR Glow 10 6 wouszer Tsasil 5 11 Ce-El-Wan Otherside 8 8 Wim Wok |
Citaat:
|
McMotion - Nighttime Bird
eXo - Dobermann <- zelfde commentaar als vorige keer Ufke - paco de taco <- forumGod Silveria - AM <- :) cHa0s - GRRRR <- post altijd goed + is aardig Glow - wouszer <- waut00rz aan de top Tsasil - Ce-El-Wan <- omdat je lennart heet Otherside - Wim Wok <- vanwege uiterst droge wim 'humor' wok opmerkingen en op ART |
McMotion
eXo Ufke AM cHa0s wouszer Tsasil Wim Wok |
Nighttime Bird
eXo Paco de Taco AM GRRRR Wouszer Tsasil Otherside |
1e laat ik ook nog open. Nog geen idee
Exo- Omdat hij wouter is, en omdat hij een dikke pik heeft. Ufke - Met den stoart tussen den been'n Am- omdat ik nog steeds niet weet of ik hem een vuurtje gaf bij mogwai en hij jim morisson begint te benaderen;) Chaos - omdat hij mij snachts niet de verveling instuurt Wouszer -omdat Glow zich terug wou trekken uit dryathon Tsasil - 'De natuur is fucked' Ik denk steeds 'wim wok heeft een stem van me nodig'. maar hij treft steeds mensen die ik beter ken. deze laat ik nog open. |
Nighttime Bird
Dobermann paco de taco AM cHa0s Glow Ce-El-Wan Otherside |
Nighttime Bird
eXo Ufke Silveria - AM weet ik nog niet. cHa0s Glow Tsasil Wim Wok |
Citaat:
|
Tsasil
|
Nighttime Bird
Dobermann paco de taco AM cHa0s wouszer Ce-El-Wan Wim Wok |
Nighttime Bird
eXo Ufke AM GRRRR wouszer Ce-El-Wan Wim Wok |
Nighttime Bird
eXo Ufke AM cHa0s Glow Ce-El-Wan Wim Wok |
McMotion
eXo Ufke Silveria GRRRR Glow Tsasil Otherside |
|
Citaat:
|
McMotion
eXo paco de taco AM cHa0s Glow Tsasil Otherside |
Nighttime Bird - Landgenoot
Dobermann - Want ik vind het zielig dat ie tegen eXo moet Ufke - Want, ja, ach... Silveria - We gaan weer voor de borsten cHa0s - Woah wouszer - Landgenoot Ce-El-Wan - A worthy foe Otherside - Want ze lust worst |
Citaat:
maarehm.. Nighttime Bird eXo Ufke - GRRRR wouszer Ce-El-Wan Wim Wok |
McMotion
McMotion
Citaat:
|
McMotion
eXo Ufke AM GRRRR Glow Ce-El-Wan Otherside |
Citaat:
|
flash volgens mij
|
McMotion - Nighttime Bird - Allebei een half.. Mag dat?
eXo - Argh waarom moest ik tegen hem loten?! Da's niet eerlijk! paco de taco - Taco's zijn lekker. Silveria - Mooiere nickname & betere muzieksmaak als ik me goed herinner. cHa0s - Hanekammen zijn wel okay I guess Glow - Coole nick & IRC-man hè Ce-El-Wan - You go girl. Wim Wok - Droogheid troef. |
Citaat:
you go girl? het is volgens mij een jongen (...man...:D) |
Citaat:
|
Citaat:
:( nu ben ik door de war |
Citaat:
|
Citaat:
|
McMotion
eXo paco de taco AM cHa0s wouszer Ce-El-Wan Otherside |