![]() |
Wat zijn je sterke punten ?
Wat vind je zelf dat je sterke punten zijn?
Kun jij goed leren, hard werken, kun je de hele dag met maar 3 uur slaap, heb je een grote bos hout voor de deur, kun je heel hard rennen? Vertel vertel :) |
Jup, de grote bos hout voor mijn deur is mijn allersterkste punt. :confused:
Ik ben lui, narcist |
Ehm....ik kan goed leren geloof ik.
|
Citaat:
|
Ik ben goed in internetten (y)
|
Ik kan het meest irritante geluid ter wereld maken :D
Ben bijdehand maar iets waar ik goed in ben mbt de medemens, nee, nix eigenlijk :D |
Wil je graag een topic met allerlei arrogante mensen ofzo? :confused:
|
heb vaak mn mondje wel klaar, ben toch wel lichtelijk sociaal, heb humor, kan goed schrijven en ben muzikaal.
*gatver, wat ontzettend stom en dom om van jezelf te zeggen. bahbahbah....* |
Ik heb alleen maar slechte punten. :o :)
|
Citaat:
|
Ik ben een onverzadigbaar sexbeest.
Dames, PM me voor m'n 06 ;) |
Ik kan goed luieren.
|
Citaat:
|
ik ben goed in lui zijn :)
|
Ik kan goed positief denken/goede 'dingen' ontdekken in rotte momenten
|
Citaat:
|
hmmmm... sterke punten...
hmm... ik... uhm... weet ik veel... Ik ben over het algemeen een vrolijk mens, dat straal ik uit naar anderen. Ik hoor vaak (oke af en toe) dat als ik er ben dat ze vrolijk van me worden. Ik ben ondernemend, alleen die dingen die ik leuk vind. Als ik me geef voor iets doe ik dat voor de volle 100% of ik doe het niet. geen half werk! maar daar staat tegen over dat ik ongelovelijk irritant en vervelend ben ;) |
ik kan geestelijk veel hebben en kan keihard zijn
niet jaloers(maar dan ook echt niet) heb schijt aan alle mensen die ik niet ken bijna altijd vrolijk |
ik ben super eerlijk.
wordt niet sagarynig als ik moe ben. |
Citaat:
|
Ik ben intelligent, koppig (als ik me ergens in vastbijt, laat ik niet meer los), zet me in voor dingen die ik ook echt wil, kan goed tekenen, behoorlijk schrijven, ben in het algemeen zonder veel te doen vrij goed in school, ben sarcastisch, ben muzikaal, ken blijkbaar mijn eigen waarden prima :p, en zo kan ik nog heel lang doorgaan :p
Veel van de goede dingen zijn echter ook als slechte eigenschappen te bekijken, het ligt er maar net aan tot in hoeverre ik het doordrijf *grijnst* Bovendien ben ik uitermate irritant. |
Ik kan alles
|
- Ik kan dingen goed onthouden
- Ik kan goed studeren - Ik ben altijd lief :D - Ik ben heel eerlijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou bijna vergeten zelf te reageren...
Ik heb doorzettingsvermogen en wilskracht, kan best goed luisteren, probeer niet te snel te oordelen. |
Citaat:
.. Het staat er heus wel goed, hoor. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, zullen we het hierbij maar laten?:) |
ik ben opzich gewoon wel tof :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Jupz. Als ik dan toch toegeef, moet ik mijn sterke punten ook maar even opnoemen ofzo. :rolleyes: Ik kan goed leren, heb een erg goed geheugen en ik hou van werken (als het onderwerp mij interesseert tenminste :o). Verder sta ik altijd open voor mensen die problemen hebben, en probeer ze zo goed mogelijk te helpen, en ze zeggen vaak dat ik dat wel kan. :) Ik ben meestal wel in voor een lolletje, en lach graag. Ik kan goed mijn gevoelens voor mij houden, als dat de pret of het geluk van iedereen in de weg zal zitten. Dat was het wel zo'n beetje denk ik. (Ik blijf het voelen alsof ik nu enorm zit op te scheppen...) |
Ehm... kan het ook zijn dat je zo geen sterke punten van jezelf op kan noemen?
Kan namelijk niks bedenken :confused: |
Citaat:
Ik ben in die mate eerlijk dat ik te vertrouwen ben. |
ik ben slim
|
ik ben het slimst
|
Ik kan bijzonder goed luisteren, dus dat is wel een van mijn betere vaardigheden. :)
|
Citaat:
|
ik kan heel goed dingen onthouden
en msnen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben wel goed in wiskunde, I guess :o
Kan er geen topic geopend worden met: wat zijn je zwakke punten?? |
Citaat:
|
hmm, ik ben vrij eerlijk, heb wel inlevingsvermogen en ik kan flirten.
ik ben wel voor dit/deze (???) topic, je kun toch ook je slechte kanten bekennen, dus waarom niet je goede?? |
ik heb een goed stel hersenen en ik ben positief ingesteld
|
Lief, zorgzaam, ik heb inhoud, ik ben sterk en ik heb lef.
|
Ik ben redelijk intelligent en ik denk veel na, ben niet oppervlakkig en doe gewoon mijn eigen zin (al zijn dit ook allemaal dingen die nadelig zijn:o).
|
IK BEN LUI! maar weet altijd veel voor elkaar te krijgen door weinig te doen :D amper huiswerk maken en tog ieder jaar weer met prachtige cijfertjes over... Some Girls Have All The Luck :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |