![]() |
Wat wilden jullie vroeger later worden?
Snappen jullie het nog? Dus wat wilde je later voor beroep uitoefenen toen je nog kind was? Ik wilde vroeger namelijk altijd puddingmaker worden. Eventueel politieman of brandweerman. :)
Dus wat wilden jullie later worden toen jullie nog jong waren? :) |
wat ik nu min of meer al ben.
|
Citaat:
|
kapster :)
|
Postbode :o (fietsen was mijn grote hobby :))
|
Arts nou jah zit er niet zo heel veel naast :D
|
wil vanaf mn 9de bij de politie....en dat wil ik nog steeds. of logopediestudie doen. lijkt me ook leuk.
|
Ik wou altijd dierenarts worden. ;)
|
kapster of anatoom-patholoog :o
|
kok
|
Dat verschilde nogal geloof ik. Net als nu. :o
Was vanalles: dominee, dierenarts, 'gewoon' arts, professor :o, spion, cowboy, ridder, papa en nog een hele trits dingen die ik niet meer weet. :) Ik ben nogal avontuurlijk ingesteld geloof ik, als ik die tweede helft zo zie. :o |
juffrouw.. en dat wilk nu ook nog steeds...
|
juffrouw. en dat wil ik nu nog steeds.
|
piloot of brandweerman, lekker standaard maar nu weet ik juist helemaal niet wat ik later wil :)
|
Advocaat
|
Lego- of computerspelletjestester of -bedenker. :D (als die bestaan)
Ik was helemaal gek van lego (en later van computerspelletjes) en het leek me geweldig om de hele dag met lego te mogen spelen voor mijn beroep :D . En ik wilde ook nog profvoetballer, F-16 piloot, superman en Power Ranger worden :D . hmm, veel :D smileys... |
Ruimtevaarder, wereldreiziger, arts en nog veel meer.
|
Apotheker
En dat gaat me ook echt lukken met mijn CMprofiel :D |
Makelaar, net als mijn vader :)
|
kraamverzorgster :D kwas echt helemaal gek op baby's
|
kuiken
|
ik wilde architect worden
|
Ik wilde altijd al schrijver worden en dat wil ik nog steeds. Daarbij wilde ik dierenarts worden, en ik ben pas in de 4e van dat idee afgestapt (omdat ik de exacte vakken doodsaai vond, geen zin had om die nog eens 2 jaar te doen, en omdat de studie voor dierenarts net zo doodsaai is. Ik wou het niet zo graag dat ik dat er voor over had).
|
Citaat:
|
Citaat:
Kwilde gewoon kuiken worden later omdat ik ze zelf ooit een keer gezien had en ze zo lief vond. Ik had dan met carnaval ook altijd een heel schattig geel dik pak aan en een pet met een snavel :o |
Als ik oud ben wil ik opa worden, maar dat gaan zo lastig he :D
|
Citaat:
|
Toen ik ontdekte dat kuiken worden onmogelijk was wilde ik trouwens altijd bakker worden.
|
Zeehondenverzorgster :)
|
De nostalgie spat ervan af. :o :)
|
Astronaut en plastisch chirurg, nu allebei niet meer.
Oh ja, journalist en dierenarts. |
juffrouw, dierenverzorgster of bekend :D
|
Eerst clown
en toen voice over |
de communiceerbeer
|
- Professor :D
- Voetballer in het Nederlands Elftal - Speladviseur bij Nintendo - Schrijver |
Juf
|
Verpleegster
|
bibliotheekmevrouw
kok astronaut |
boswachter.. :o
|
Citaat:
Dat wilde ik ook altijd worden, omdat we op bijne elke zondag naar de bossen gingen. Ik zei toen altijd tegen mijn vader dat ik naar de boswachtersschool wilde. :o :) |
Eerst arts en later archeologe.
|
danslerares.
|
dokter!
|
Architecte. En nu wil ik kunstmatige-intelligentist worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
politie, jufrouw ennn mmm dierenarts, erg standaard dus.
|
Citaat:
hoe goed ben je dan al in dat ki gedoe??? [size=1WeetJeWieIkBen?][/size] |
eerst wilde ik kinderrechter worden :cool: en daarna advocaat, en dan de meest enge schurken verdedigen. wilde ik heel lang, tot ik erachter kwam dat rechten niet echt een studie voor mij zou zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |