![]() |
FIFA - Confederations Cup
FIFA - Confederations Cup / 2003 - FRANCE
Wie gaat 'm winnen? Frankrijk Kameroen Turkije Brazilië Verenigde Staten Nieuw-Zeeland Colombia Japan |
Frankrijk maakt een grote kans.. is overigens al geplaatst voor de halve finale
|
Waarom doen deze clubs mee aan die confederations cup, oftewel hoe kun je er hiervoor plaatsen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, ik vind dit zo'n onzin cup, geef d'r niks om, maar ik gok dat Frankrijk wint.
|
Colombia wint 'm ;)
|
Frankrijk - Kameroen zou wel een leuke finale zijn :)
|
Kameroen gaat naar de halfe finale. Nu de volgende, wie word het Turkije of Brazilië, ik hoop Turkije maar 't kans is klein.
|
Citaat:
|
Ik denk dat Frankrijk de cup zal winnen.
|
Japan :D
khad die wedstrijd gezien en kvond ze egt veeel beter dan frankrijk. Maar oke, ff realistisch...uhmmm japan niet, maar ik denk/hoop ook geen frankrijk.. |
Turkije!:p
Turkije speelde 2e helft veel beter dan Brazilië. Ik vond Ronaldinho echt goed spelen MAAR 3 spelers waren echt goed, RÜSTÜ (natuurlijk), Basturk en Bulent. En nu Frankrijk :D. ik heb hieronder 1-2 staan omdat Frankrijk 100% een penaty krijgt :p Frankrijk - Turkije (1-2) Colombia - Kameroen (1-3) |
Frankrijk wint Confederationcup
Frankrijk heeft de Confederation Cup met 1-0 gewonnen van Kameroen.In de blessure tijd kwam het doelpunt. Wat vonden jullie van deze wedstrijd en voor wie waren jullie?
Ik vond het ook heel erg van die Foe. |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=518229 ;)
maar ik vond de finale weinig aan. Heb de tweede helft gekeken en nog 6 minuten verlenging. Gebeurde niet echt heel veel, plus dat die beker mij sowieso al weinig interesseert en bovendien was dat van Foé veel belangrijker dan wie er nu nog de cup won. en hans kraay nog dom lullen over de silver goal in deze wedstrijd :D |
Jha dat snapte ik ook niet :D
|
ik had net een stukje herhaling gezien, de laatste 3 minuten van de finale en de uitreiking.. t was best mooi op de een of andere manier :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |