![]() |
Met welke bekende nederlander zou jij wel willen . . .
met welke bekende nederlander/ster zou jij wel willen neuken en wat zou je het liefst doen?
|
dingske...euhm...daan schuurman(s)
maar ik ken dan ook niet veel bekende Nederlanders :) |
Geen enkele:P. Ik wacht wel tot m'n vriend een Bekende Nederlander is:)
|
Citaat:
|
Nee dank je.
|
geen een. ik vind ze stom, bah. en mijn vriendje is toch koeler. puuhhhhh... :p
|
k ben bekende nederlander. Alleen mijn vriendinnetje dan weer niet, en aangezien ik alleen met haar wil...
|
Er zijn geen leuke bekende Nederlanders. Als het nou over leuke bekende mensen in het algemeen ging... Orlando Bloom! Jongere-versie-van James Marsters! *kwijl* Hugh Jackman met stoppels en wild haar!
|
Sylvie meis...
|
Citaat:
|
oei die is wel moeilijk! ik vind die jongen uit die senseo reclame echt zooo leuk :o en daan schuurmans vind ik ook lekker :D
|
ik snap NIET waarom zoveel vrouwen Daan schuurmans lekker vinden. Kijk, natuurlijk ben ik een (hetero :D ) jongen, maar ik kan wel ongeveer inschatten wat knap is of niet. En daan schuurmans is dat imo niet.
|
Citaat:
|
ben het helemaal met jullie eens, ontzettende domme kop heeft hij :/
|
Daan is inderdaad lelijk.. doe mij dan Maar Egbert Jan Weeber ... of Ron Brandsteder .
|
Ik vind Daan Schuurmans ook wel een leuke optie eigenlijk:P Hij heeft wel een bepaalde uitstraling en vast veeeel ervaring:P
En anders Tygo Gernandt toen ie nog in De Garage speelde, nu issie minder lekker... |
Sylvie Meis. En die éne van TMF, ik weet niet of ze daar nog steeds werkt, ze werkt ook voor wannahaves geloof ik. Oei oei oei.
|
In ieder geval niet Daan Schuurmans. :eek:
René van Kooten (staat in mijn avatar, speelt in Aïda) & Femke Halsema |
Ben de namen vergeten...
Waarom vinden alle volwassen vrouwen Rick Engelkes (zo heet ie toch, met zijn nieuwe serre) toch zo aantrekkelijk? |
Carry Slee
|
Citaat:
|
met seth van tmf :cool: en die nieuwe presentator/reporter van het jeugdjournaal is ook wel lekker :o en mike starink heeft ook wel wat
|
Froukje de both.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die? :D |
Citaat:
|
umm
*denk denk* *denkt nog wat* damn is wel lastig, ik denk misschien wel bridget ofzo.. niet veel erg leuke bekende nederlanders |
Citaat:
Moet ook nog ergens een foto met Johan Gielen hebben, maar die kan ik zo niet vinden. Bovendien is Froukje iets knapper :D |
Ow ja, ik vind die meid die onder andere in Klokhuis in Rozegeur en Vodka Lime speelt, Yvonne Jaspers, erg cute.
|
Citaat:
Voor de rest: knappe babes, nopes :( :o :p Maar euh, Nederlandse jongedames: Sylvie Meis, Katja, Froukje, dat zijn de meiden die ik 't mooiste vind, oh ja, ook nog Sonja Silva :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hebt er vast niet mee geneukt... |
Citaat:
|
Bridget Maasland. Zonder twijfel.
|
Citaat:
|
Die ene blonde van lingo heeft ook wel wat, net zo als die van Get the picture.
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
hmmmmmm......tim van di-rect....*zwijmel zwijmel*
maar natuurlijk gewoon het liefst met m'n vriendje, want die is voor mij goed genoeg, ook al istie niet bekend...boeiend... |
Citaat:
mee eens. daar was hij egt super lekker!! http://www.glamago.com/vip/vizzavi/tygo.jpg *maar stiekem zou ik t tog niet met m doen hoor, alsie langskomt..... |
Fajah Lourens, met alle plezier.
Daan Schuurmans trouwens, blurk!(n) Waarom maken we van 'bekende Nederlander' geen 'bekend persoon', dus zowel binnen- als buitenlandse mensen? Dan heeft iedereen wat meer keus, want er zijn niet veel mooie BN'ers. In dat geval: Harrison Ford en Chris Pontius. |
bas van idols!!!
|
fabienne (die van jaren geleden bij tmf)
|
Ja met flensjesss!!!!!! (Froukje de Both) :)
|
met welke BN'er zou je t NOG een keer willen doen..
:o nee hor, was t maar zo :p |
bekende buitenlanders mag ook wel, als je gee nederlandse weet
|
Bn'er:
Sylvie Meis Bb'er (bekende buitenlander) : ehhhhh........... Sylvie Meis? :D |
geen nederlander.
Brian Molko. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |