![]() |
Welk nummer geeft jou een zomersgevoel?
Ik zelf heb wel een aantal nummers waarvan ik zeg daar wordt ik vrolijk van en daar krijg ik een vakantie gevoel van. Nu ben ik benieuwd waar anderen vrolijk van wordt.
|
Zusje van terrorkoe?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
the Ataris- in this diary
:) "being grown up isn't half as fun as growing up; these are the best days of our life" |
Citaat:
|
Magnus-Summer's here
!! |
Toybox -best friend..super!
|
Ik krijg trouwens echt een heel fijn zomergevoel van The Underdog Project vs Sunclub - Summerjam 2003 :cool:
Voor de niet-oplettende lezer; dit was sarcasme en niet gemeend. |
friend called fred, van spunge
|
Van Halen - Jump
|
Citaat:
|
uhm
liberator - christina |
Citaat:
|
Citaat:
|
Double barrel van Jazz Jamaica
|
Sunclub - Fiesta
En die nieuwe remix van dit nummer zuigt echt enorm!!! |
acda en de munnik - het regent zonnestralen
|
the strokes - someday
Teddybears Sthlm - Yours To Keep |
Bob Marley - No Woman No Cry...absoluut mijn zomerklassieker!!!!
|
Citaat:
Iron Maiden is zeer zomers. Ander zomers spul: Exodus, Macabre en Destruction. |
Citaat:
Verder krijg ik eigenlijk alleen zomergevoel van Manu Chao. Muziek is niet seizoensgebonden. |
something corporate- i woke up in a car
|
peppers - cabron
peppers - scar tissue peppers - under the bridge :/ ohja en Anal cunt - Domestic Violence Is Really Really Really Funny altijd leuk :cool: |
Miles Davis - Freddie Freeloader
|
Veel van moloko...Begin die chick en haar muziek best cool te vinden...
Heb ze gisteren gezien op tv, op het einde van het laatste nummer kroop dat zot mens de piano in met haar benen eruit zwierend...was wel lachen :) |
Citaat:
|
Underdog project vs sunclub ~ summerjam 2003 is echt super! (y) :D jajaja... en ook als ik Chihuahua hoor, krijg ik zin om op vakantie te gaan! En bij Sean Paul met Get Busy ook. :) En dat ene nr van die Turkse die had gewonnen met het songfestival, die blijft in mijn harses hangen :mad:
|
Negrocan - Cada vez
|
en als ik Tarkan met Simarik ook trouwens ook, die blijft leuk... :p :D ;) (hijzelf ook EN het nr ;) )
|
bad religion - process of believe
RHCP - by the way relax - live @ panama REM - reveal |
Citaat:
|
royksopp - eple :cool:
|
Citaat:
|
geen
|
Dj Sammy - Sunlight
:D |
Paul Weller- Wild Wood
Rascals- Groovin' Lovin' Spoonful- Summer in the City George Gerschwin- Summertime (Louis Armstrong- Ella Fitzgerald) Mungo Jerry- In the Summertime Martha Reeves & the Vandellas- Heatwave Lou Reed- Take a Walk on the Wild Side Jefferson Airplane- Volunteers Jackson 5- Rockin' Robin Ella Fitzgerald- Too Darn Hot |
UB40- Rat in Mi Kitchen
Steve Miller Band- Joker Van Morrison- Brown Eyed Girl Texas- Black Eyed Boy Foundations- Build Me Up Buttercup Otis Reading- Sittin' on the Dock of the Bay Norman Greenbaum- Spirit in the Sky |
Zuco 103 - Treasure
St Germain - So Flute Urban Dance Squad - Selfstyled (vraag niet waarom) Royksopp - Eple Red Hot Chili Peppers - Yertle The Turtle Manu Chao - Me Gustas Tu Llorca - Lalo Caught Me Dancing John Frusciante - Moments Have You |
Lambada van Kaoma natuurlijk (y) :D
|
Summerjam van The underground project!!
Shine on me van Praise Cat! When you're looking like that van Westlife! |
B182 - Enema album. :7
|
keith caputo
eels en skaachtigen als liberator, planet smashers, caddies, living end, rancid trouwens ook wel.. |
dare-chihuahua
dj Sammy- Sunlight The Underdog Project vs Sunclub - Summerjam 2003 |
Citaat:
|
Dat liedje Summerjam ofzo..
"We're gonna party as much as we can'' Dat vind ik wel echt zo'n lekker-zonnige-strand-vakantie-feeling hebben.. |
Het nummer met het meeste zon-vakantie-strand feeling is voor mij Pearl Jam - Evenflow.
Damn als ik dat nummer hoor krijg ik er al zin in, terwijl ik eigenlijk niet eens van op vakantie gaan hou |
Citaat:
dat vind ik wel enigszins een strandmuziekje ofzo En 's avonds natuurlijk lekker stappen ;) *vakantie stemming* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |