![]() |
ADSL- niet inbellen
kan ik bijv net als als chello mn modem of iets met software zo tweaken dat als ik opstart er meteeen een verbinding is zonder dat ik weer moet inbellen, Hoe moet ik dat doen , heb een groene Alcatel Speedtouch Home modem met Mxstream (graag met uitleg ;) ) (y) :D
|
Ga naar de status van je verbinding, Eigenschappen en stel het in net als bij mij:
http://www.octopuz.org/adslinbel.jpg Sleep dan vanaf Netwerkverbindingen je ADSL verbinding naar je map "Opstarten" in het start-menu. (je moet dus wel slepen en geen snelkoppeling maken want dan werkt het niet) |
heb ik gedaan, ik heb het gesleept en niet gekopieerd maar het werkt nog steeds niet :S , ik heb Xp, misschien ligt het daaraan?
|
Nope ik heb ook XP.. Heb je nou dus je inbelverbinding in de map Opstarten staan in je start-menu?
|
ja ik had m ff verwijderd en daarna weer gedaan en toen werkte hij opeens wel (y)
maar er komt wel zo'na fout tevoorschijn erna, fout 756 de reeds geschikte verbinding is er al ofzo.. maja bedankt voor de uitleg man ;) :D :p (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |