![]() |
The Thing
Film komt zo op tv. Lekkere cult-horror.
Sorry, ´k typ zo weinig, want ik wil niks missen. Alvast een topic voor morgen en voor de late forummers dat ze het ook weten |
Horror klassieker.
|
Horror meesterwerk, en ook John Carpenter's beste film.
|
Prachtig. Kijken allemaal. (kan ik eindelijk de verkorte versie die ik op video heb compleet maken)
|
Schitterende film. Wie denken jullie dat het eerst was overgenomen door de Thing? Persoonlijk denk ik niet dat het Blair(diegene die opgesloten werd) was.
En is Childs die op het einde terugkomt nu wel of niet overgenomen? Er is namelijk ook een spel uitgekomen op de PS2 wat als het goed is verder gaat waar de film eindigt. Dat zou dus betekenen dat Childs overgenomen zou kunnen zijn. Maar aan de andere kant kan ik me niet herinneren dat de bloedproef ook bij Mac is gedaan. Voor hetzelfde geld is hij al de hele tijd overgenomen, maar houdt hij zich als onschuldig door de andere Things te doden :eek: |
Die film is zo walgelijk. T is dat al die special effects me koud laten, maar wat is die film vies zeg :eek: Hmm ik heb m gister gezien enzo, goede film wel, maar wat een fuck einde!!
|
Die film heb ik echt een miljoen keer gezien, en hij blijft leuk. De special effects waren voor die tijd echt erg goed. Jammer alleen wel van het ietwat zwakke einde
|
't is een klassieker maar om nou te zeggen dat ik em erg goed vind dat niet. 'k heb em van het weekend overigens niet gekeken.
|
die is heel goed (y). Vooral de scene waarin dat hoofd poten krijgt en wegwandelt als een enorme spin vond ik geweldig :D
maar hij is soms wel behoorlijk smerig ja... |
SPOILERS
Citaat:
Mac had in de film bij zichzelf bloed afgenomen, alleen lieten ze alleen zien hoe dat werd getest. De optie dat hij overgenomen was bestaat, al denk ik zelf van niet. Citaat:
|
superspannende film...en het einde vond ik ook totaal niet slecht.
|
hij was tof ja
|
Ik heb m opgenomen, heb al een uurtje gezien ongeveer maar ik vind er eigenlijk niet zo veel aan :o
Ik ga m wel afkijken :) |
mwah hij was toch wel aardig :)
|
Wel aardig vind ik persoonlijk een enorm understatement..
|
the thing! geweldige film! kurt russel! john carpenter!
|
heerlijke paranoia-film. Echt heel tof.
|
Ik vind het een topfilm, het was heel onvoorspelbaar allemaal, en ik heb me geen moment geergerd aan de film, dat wantrouwen dat ze kregen en dat ze op het einde niemand meer vertrouwden en paranoia werden! echt een klassieke topfilm!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |