![]() |
[meta]Hoe kan ik heel de pagina refreshen, en niet alleen een frame?
Als ik dit doe refresht hij alleen dat frame (logisch), maar ik wil graag dat ie alles refresht in die pagina, dus dat mijn frames weg gaan... (ook nie echt duidelijk...)
Code:
<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=pagina.php"> |
zet het in je html pagina met je frameset neer ;)
|
Kan met Javascript, weet alleen zo even niet hoe precies. Gewoon even zoeken met Google of op http://javascriptsource.com/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat wil je nu eigenlijk :confused: :o
Je hebt een frame (bv een top, een left en een main) en hoe wil je dat laten refreshen? Door op een link te klikken of na x tijd? En moet dan gewoon elke pagina in dat frame refreshen, of 1 pagina die dan uit het frame komt? |
Citaat:
mja.. ik heb dus een frameset (bijvoorbeeld zoals jij dat aangaf). De left frame is navigatie. Als je daar op een link klikt, dan wordt er in main een nieuwe pagina geladen.. Dat php bestand kijkt eerst of er de laatste 10 minuten actie is geweest, anders moet je opnieuw inloggen... als dat het geval is wil ik dus dat het hele frameset vervangen wordt door de error page dat er al 10 minuten geen actie geweest is, en er opnieuw ingelogd dient te worden... Ik hoop dat je t nu een beetje begrijpt....:o Dank alvast... :) |
dus je wilt een nieuwe pagina zonder frameset?
ik geloof dat dat <a href="blaat" target="_"> was. of vergis ik mij nou? |
Citaat:
|
ya idd nu ik je post ff goed doorlees
eeuhm... kun je bij dat scriptje ook niet TARGET toevoegen dan? |
Citaat:
maar toch bedankt :) |
Met javascript
Gebruik: <span onclick="window.location = 'Nieuweurl'">Hoi</span> oid. Make ya pick. |
Citaat:
|
Citaat:
<body onLoad="window.location=()";> en een stukje van een pagina om meerdere frames te ververzen: <HTML> <HEAD> <TITLE>Frames</TITLE> <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> <!-- Begin function loadFrames(frame1,page1,frame2,page2) { eval("parent."+frame1+".location='"+page1+"'"); eval("parent."+frame2+".location='"+page2+"'"); } // End --> </SCRIPT> </HEAD> <BODY BGCOLOR="#00CCCC" LINK="#000000" VLINK="#000000" ALINK="#000000"> <BR> <UL> <LI><A HREF="javascript:loadFrames('banner','banner.html', 'home','inleiding.html')">Home</A> <LI><A HREF="javascript:loadFrames('banner','alkestis.html', 'home','nophoto.html')">Alkestis</A> |
Citaat:
|
ook dit is niet precies wat ik bedoel lees ik... nu laad hij in verschillende frames, verschillende pagina's... dat bedoel ik niet... nog een keer :)
index.php (frameset) |- nav.php |- main.php timeout.php Als je langer dan 10 minuten niets doet moet je op timeout terecht komen... nu een beetje duidelijker??? :o |
Citaat:
|
Citaat:
tis nog niet echt wat ik zoek.. maar toch bedankt... :) |
In je timeout.php
<script language="JavaScript" type="text/javascript"> function framebreakout() { if (top.location != location) { top.location.href = document.location.href ; } } </script> <body onload="framebreakout()"> |
Citaat:
|
Probeer eens om deze code in de HEAD van je foutmeldings pagina te zetten. Het is niet helemaal zoals het hoort maar het werkt wel. (Als het goed is ;).)
|
Ik denk dat het meer dan 6 jaar later wel is opgelost...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |