![]() |
[Paint Shop Pro/gfx?] IJzer en leegte.
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/7471.jpg
Eerste poging tot een serieus iets in PSP, dus ik eis reacties ter verbetering. :D Dit is geen bewerking maar geklooi uit-de-losse-hand met allerlei brushes, en daarbij nog gewoon met de muis ook, dus proffessioneel zal het vast niet zijn. Goede tutorials zijn welkom. :o Simpel, of niet? |
de onderste stenen van de muur zijn kleiner als de rest :o
|
Groter juist ;)
En het doet me verder weinig, sorry :) |
Citaat:
@N00dles: Kan ik wel begrijpen, ik word normaal ook niet bijster warm of koud van gfx-dingen. :o Ook al wordt het heel anders als je opeens snapt hoe het werkt. *kijkt stoer* Jaha, Masj besloot na twee en 'n half jaar PSP toch maar eens te kijken wat het nou eigenlijk allemaal kan. :D [edit] Jezus, je brengt een kwartiertje door op Onzin en je gebruikt gelijk tien keer zo veel smilies. Hoe ziek. :D |
nouja het doet me eigenlijk ook niks, maar omdat het je eerste serieuse poging is en met alleen de muis vind ik het toch wel goed gedaan :)
tja.. tips ofzo kan ik je niet geven want ik akn het zelf ook niet.. maar blijf oefenen :D |
Citaat:
|
Ik kan er niet langer dan vijf seconden naar kijken,
maar technisch gezien knap als het je eerste keer was...(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
voor je eerste.. (y)
|
Ik heb altijd respect voor tekeningen vanuit de losse pols in PSP of PS. (y) Qua onderwerp/compositie is het misschien niet erg apart, maar technisch gezien is het dus prima.
Hoelang ben je er mee bezig geweest? |
je kan wel netjes brushen, verder doet het me niks :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |