![]() |
[announced] Inglorious Bastards - Q. Tarantino
Set in World War 2, Tarantino's story revolves around group of soldiers on their way to be executed, only they get the chance for a reprieval. He describes them as "Not your normal hero types that are thrown into a big deal in World War II." This is the only information he will release at present.
Cast: Michael Madsen (Babe Buchinksy), Bo Svenson; other cast not announced yet. Cast Notes: (9/11/01) Adam Sandler has long been mentioned by Quentin Tarantino as being hoped to costar, but he has not officially been confirmed (yet). I'd say that if QT is saying all this, Sandler is likely though. Madsen and Sandler are probably just the tip of a huge casting iceberg which may include any number of other actors, including many, like Harvey Keitel, Bruce Willis, Steve Buscemi, etc. who were in other Tarantino films. Character Name: Madsen's character is named Babe Buchinsky as an homage to Charles Bronson, who costarred in many WWII films (The Great Escape, The Dirty Dozen, etc.), playing characters similar to the one Madsen will play. Director: Quentin Tarantino (Pulp Fiction, Jackie Brown, Reservoir Dogs; codirector of Four Rooms; next is Kill Bill, scheduled for a 2003 release) Screenwriter: Quentin Tarantino (Pulp Fiction, Reservoir Dogs, True Romance, Jackie Brown, From Dusk Till Dawn, Kill Bill) Not Based Upon: (12/9/02) Although they share titles, AICN reports that this is not a direct remake of the 1977 WWII movie also called 'Inglorious Bastards.' Quentin Tarantino has apparently cast Bo Svenson in this film partly as an homage to his performance in the 1977 film. Filming: Production is scheduled to start in the late summer or early fall, 2003. (source: AICN). Genre: Action, Historical, War |
Dit lijkt me een zeer interessante productie.
|
Klinkt als The Dirty Dozen, maar ik ben zeker benieuwd.
|
zomaar steel je mijn informatie :mad: :p !
Maar ik ben idd zeer benieuwd naar deze film. We hebben natuurlijk heel wat 2e WO films, maar juist daarom ben ik benieuwd. Kijken of Tarantino er weer in kan slagen om zich te onderscheiden van de rest. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, never mind :D Kvond het gewoon een beetje TE toevallig :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
RELEVANTE UP!!
Citaat:
Inglourious Basterds is een film van regisseur Quentin Tarantino. De opnames gaan in oktober 2008 van start. De film is geïnspireerd op de Italiaanse film "Inglorious Bastards" (1978), die wel de juiste spelling gebruikt. Inhoud Inhoud Acht Joods-Amerikaanse soldaten, bekend als The Bastards, krijgen tijdens Wereldoorlog II de opdracht om in Frankrijk terreur te zaaien in het Derde Rijk. De soldaten vermoorden op brutale wijze verscheidene Nazi's. Op een dag ontmoeten ze een Joodse Française die in Parijs een bioscoop heeft. Wanneer de Nazi's dreigen haar bioscoop te vernietigen, schieten The Bastards te hulp. Feiten * De stijl van de film is grotendeels gebaseerd op die van de Italiaanse oorlogsfilm Quel maledetto treno blindato (Inglorious Bastards) van Enzo G. Castellari en de Amerikaanse klassieker The Dirty Dozen uit 1967. * Quentin Tarantino schreef ook het scenario. Volgens meerdere bronnen was hij al voor Kill Bill vol.1 (2003) bezig aan het schrijven van het script. Cast * Brad Pitt: Aldo Raine, een hillbilly uit Tennessee en eveneens de leider van The Bastards * Diane Kruger: Bridget Von Hammersmark, een Duitse filmster * Eli Roth: Donnie Donowitz, een Amerikaanse sergeant van The Bastards * Mike Myers: Ed Fenech, een generaal * B.J. Novak: Utivich, een soldaat van The Bastards * Paul Rust: Andy, een soldaat van The Bastards * Samm Levine: Hirschberg, een soldaat van The Bastards * Michael Fassbender: Archie Hicox, een luitenant * Christoph Waltz: Hans Landa, een Duitse kolonel met de bijnaam The Jew Hunter |
|
Citaat:
http://movies.yahoo.com/premieres/11990378 |
ik vind die trailer niet zo vet eigenlijk en van die vette cast rumours is ook niet veel over
maar ik ga m sowieso zien, dat dan weer wel |
Hehe, grappig dat dit topic al uit 2003 (!) stamt. Dat de film toen al aangekondigd was. Man, toen was ik net begonnen aan mijn opleiding, toen woonde ik nog thuis, toen...ah, de melancholiek.
|
Citaat:
|
ik vind die teaser trailer niet zo vet eigenlijk en van die vette cast rumours is ook niet veel over
maar ik ga m sowieso zien, dat dan weer wel |
|
Ik ben bang dat het was te trashy wordt. Niet dat Tarantino daar niet goed in is, maar ik zag hier graag een wat serieuzere aanpak.
|
Ik ben voor trashy.
|
Hell ja.
|
Hm, nouja, op zich zou ik Tarantino ook wel eens een wat serieuzere film willen zien maken. Neemt niet weg dat ik hier wel naar uitkijk.
|
Ja, het wordt sowieso wel een bioscoopbezoekje HOOR.
|
|
:D Treffend.
|
Haha, wat prachtig.
|
|
|
Volgens sommige bronnen in Cannes is het niet zo geweldig :(
|
niet verrassend, gezien Tarantino al pak m beet 10 jaar geen geniale film heeft gemaakt.
|
ja hij is een beetje een persiflage van zichzelf eigenlijk
|
Kill Bill Vol. II komt best in de buurt van genialiteit, vind ik. Maar als we die niet meerekenen, dan komen al gauw uit op ruim 15 jaar geen geniale film.
|
Ik vind Brad Pitt altijd op dezelfde manier acteren...Met altijd diezelfde onverschillige look en manier van lichtelijk macho praten en bewegen. Dat kleine stukje in de trailer doet al teveel denken aan zijn personages in Fight Club, Seven, Ocean's en Benjamin Button.
Hetzelfde geldt overigens ook voor Tom Cruise (ook altijd hetzelfde in zijn films), maar dat terzijde. |
Citaat:
|
Misschien voor Tarantino-fans. Ik zet dan toch liever Reservoir Dogs of Pulp Fiction nog n keer op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tarantino moet eens zelf iets gaan verzinnen. De laatste jaren is hij niet veel verder gekomen dan "Hmm, ik vind pinkies leuk, en ik hou van spaghetti westerns. Laat ik die twee eens samenvoegen, en dan kopieer ik alle shots van mijn favoriete films!!", ook heeft hij nog dat saaie Death Proof.
|
Die grindhouse box was prima te doen hoor.
|
Ja, en Death Proof was met stip het minste deel.
|
Death Proof was saai
|
Planet terror won ziezo wel, een chick met een geweer als been :D (Y)
|
|
oeh 19 aug nice
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |