![]() |
Waldrock 2003
Ben net weer terug van Waldrock 2003! Nog meer mensen vanaf hier erheen geweest? Was erg vet vond ik! Lacuna Coil en Stratovarius waren erg goed, en clawfinger vond ik ook best te pruimen. Absolute klapper was natuurlijk de afsluiter Iron Maiden.. Wat waren jullie ervaringen?
Genesis |
Madball : oh wat vet ! hoe ze op kwamen damn fucking ruig .. nadeel ik kreeg een flinke trap in mn zak en was even de weg kwijt :)
Blood for blood : geniaal echt zo ongeloofelijk vet gewoon , heb me echt prima vermaakt (y) fucking MOSH! |
Peter pan speedrock, Sepultura Waren cool, en Iron maiden was de shit!
|
Ik was er nie maar stond wel te wachten om m'n maat op te halen :D
|
Devoted To Hate; bestwel eentonige hardcore, geluidstechnisch niet echt super, verder wel een goede show.
Peter Pan Speedrock; Divers aanbod aan nummers van verschillende albums, ze rocken + dikke dennis :D.. minpunt; de zang was niet zo goed te horen. Madball ; Klonk goed, was goed.. en de mensen in de zaal vonden het goed, jammer alleen van de geluidsuitval bij hold it down. Antrax; Op de oude hits na 'Antisocial' vond ik het niet echt interessant, de nieuwe muziek van anthrax klinkt nergens naar. Murderdolls ; Een frontman met veel zelfvertrouwen want hij kon maar niet ophouden met zeuren bij het publiek, verder een leuke show, leuke outfits.. alleen de zang kwam te scherp uit de speakers Lacuna Coil ; Klonk best leuk in de tent, Mooie vrouwenstem. Bestwel goede show. Stratovarius; Niks op aan te merken, super gitaarspel/keyboard spel.. en een goede zanger. Speed of light was vet :) Sepultura ; Lange soundcheck, irritatie bij het publiek.. maar Derrick en Andreas maken het met de rest goed door een stevige show.. met oude en nieuwe nummers o.a Attitude, Territory Type O negative; Goede show, zang was soms niet super.. maar oude hits + nieuwe nummers ging goed Iron Maiden; Super, veel, en vet.. niks op aan te merken, gewoon DE show v.d dag :) |
ik werd opgebeld
'waar ben je?' 'eeh thuis' 'waarom niet hier!' 'wat is hier?' 'Waldrock' 'eeh, moet ik daar zijn?' "JA! je moet recenseren man!' 'ow eeh, ja bardienst bij tennisclub enneh' 'Ja verdomme' 'Ja klotezooi' 'nouja, jammer' 'ja, neukende hoeren ja'. dus :( |
Citaat:
wie mist waldrock nou? :P mijn meest geliefde bands: Devoted To Hate, klonk wel leuk als opwarmertje, verder niet speciaal. Madball, ik hou normaal niet van dit soort hardcore, maar dit was best leuk om mee te maken. Anthrax, afwisselend, klonk wel lekker... leuk! Murderdolls, redelijk... maar leuk om mee te maken. Sepultura, wow :eek: dit vond ik het vetste van waldrock. ze speelden echt strak en waren ook wel vrij hard (y) erg goed om op te moshen :D HIM, normaal ben ik er niet zo weg van... maar ze gaven een hele relaxte show weg.. en veel liedjes vond ik wel ok. misschien dat ik er maar wat meer van download? :) Iron Maiden vond ik niet zo.. niet omdat ze slecht waren maar omdat het gewoon m'n soort muziek niet is. het decor ervan vond ik wel enorm mooi en leuk in elkaar gezet. als er 1 band een goede show kan geven is het Maiden wel! Enja verder veeeel gezelligheid op de camping. phoe! 2 nachten maakt je wel moe zeg :| maar 1 groot feest. Waldrock bedankt. (De sfeer van Waldrock is toch wel het aller beste met andere festivals vergeleken, vind ik.) |
wat k heb gezien:
-anthrax wat k heb gehoord in de verte(dank je wel openbaar vervoer...) was wel relaxt... -murderdolls was gewoon grappig om te horen...redelijk lomp, maar wel cool om erbij te zijn -madball was wel cool om te horen...blij dat k er bij stond -stratovarius, tja t s power metal en die zanger was homo achtig, maar muzikaal gezien was t echt fantastisch om te horen, echt goed -lacuna coil was niets bijzonders, k werd er niet warm of koud van, ze hadden wat leuke nummers, maar verder dan 'wel leuk' kwam t niet bij mij -sepultura, tja nu worden er misschien mensen boos, maar k vond t slecht, t was niks dus, wel jammer had wel iets beters van zo'n band verwacht... -type o negative soms was de zang wel een beetje slecht, maar de sfeer die de band op kon bouwen was echt goed...ook echt goed -him, tja niet mijn soort muziek, maar t was goed... -iron maiden vond k gewoon erg goed energiek, goed contact met publiek, goeie muziek, cool decor... tja...das mijn mening erover |
hoe madball opkwam fucking ruig !!!!!!! (y) (y) (y)
Het slechtste van wat ik gehoord heb gisteren was toch echt Murderdolls JESSSSSSSSSSSSSSSUS dat is denk wat het slechste wat ik ooit gehoord heb , het geluid was BAGGER!!! en die vent kan niets zingen . Maar goed ik heb madball en BFB gezien dus ik ben gelukkig :) Nu alleen nog rykers is live zien en mn list is compleet :) |
katafalk en iron maiden waren goed
strato was uberGAY en voor de rest wast wel gezellig |
:cool: (y)
|
Katafalk was super, Annihilator was goed.. hardcorebandjes heb ik principieel niet gezien.. him niet gezien.. muderdolls was belachelijk slecht.. sepultura beukte, en iron maiden was geniaal gewoon
en hypocrisy is helemaal niet zo'n tough bitch in het echt ;):p |
Uhmmz.
Strato, annihilator, peter pan en uiteraard maiden waren geweldig. Verder pils en gezelligheid. Als souvenirtje heb ik de meest brute kater van het jaar tot nog toe meegenomen. |
Citaat:
|
he INFAUSTUS
PENETREREN!&#@!^*#( :cool: :D |
Vingeren in de slaap!
|
kan me nie schele!
|
:d
|
HK66666 schreef op 22-06-2003 @ 15:41:
Uhmmz. Strato, annihilator, peter pan en uiteraard maiden waren geweldig. Verder pils en gezelligheid. Citaat:
klopt idd |
Citaat:
|
madball was het coolste en verder heb ik weinig bands echt bewust gekeken, omdat ik barvrijwilliger was. tis ook niet echt mijn muzieksmaak, al die zware metalen.
(peter pan speedrock heb ik per ongeluk gemist, terwijl ik die al eens goedgekeurd had en wel opnieuw wilde zien.) ik heb het cool gehad, fijne sfeer (maar WAAROM word ik elke x op waldrock meerdere keren ten huwelijk gevraagd, alleen maar omdat ik dronken metalmannen een biertje verkoop???) behalve op het eind (merk je alleen achter de bar, maar mensen gaan dan echt heel vervelend doen). |
Citaat:
friesland is kut hehe :D |
Dat kan ik alleen maar beamen!
Richting ijsland ermee! :) |
maar kmocht van meneer Infaustus alleen maar hier typen dat ik o-zo leuke mensen heb ontmoet van scholieren hehe
|
Citaat:
|
Ik woon een km of 2,3 van Waldrock vandaan en ben er ook 2x langs gefietst. Maar (misschien heeft iemand het al genoemd) ik vond het geluid zo zacht? Normaal gesproken hoor je dat gewoon door alle dorpen heen, maar nu pas op een hele kleine afstand er vandaan... Beetje jammer lijkt mij.
|
Nou, viel reuze mee hoor als je bij het podium of in de tent stond!
Misschien dat de wind het de andere kant uit blies ;) Wel even het geluid in de tent dat wegviel :( mjah. Was niet zacht hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
wazig was dat hehe :) |
klopt
wazigste actie van waldrock zomaar ff weglopen tuig! ;) |
Citaat:
|
Zieke bende.
ik heb me overigens wel vermaakt met robin, ruud ilse en hans ( of was het nou henk?) |
(y)
|
hehehe, infaustus!
|
Clawfinger was vet!! En Blood for Blood en Sepultura ook. Ik ging heen voor Lacuna Coil maar nee... werd er toch niet warm of koud van.
Iron Maiden niet gezien, was toen al naar huis, want tis niet mijn muziek. En HIM heb ik maar 15 minuten gezien, ook niks aan, niet mijn muziek. |
Type o Negative was prachtig !!!!!
Maidenen Stratovarius deden het ergggg goed Ik heb alleen Ruud gezien van forum.... misschien wel meer, maar niet bewust |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |