![]() |
Blijven hangen/ Bad gaan
Bij paddo's /lsd andere psychedelica.... Heeft er iemand voorbeelden uit zijn eigen omgeving, en is het ook mogelijk om "positief" te blijven hangen? Dus kun je ook in euforie blijven hangen?
|
nee is zowiezo bs... in een trip hangen... gebeurt alleen bij mensen die al geestelijkje aandoeningen hadden. Van LSD kan je flashbacks krijgen omdat de LSD crystallen die niet opgenomen worden in je vet opgeslagen worden, en bij verbranding weer actief in je bloedstroom komen maar van paddos is het niet echt mogelijk.
|
Paddo's ken ik geen mensen die écht bad zijn gegaan.
Wel hoor ik veel verhalen via-via van mense die zijn blijven hangen in een lsd trip. maar ik weet niet hoe betrouwbaar die zijn natuurlijk. |
Citaat:
|
Collega van mij is in een paddo trip blijven hangen.
Ongeveer een half jaar lang, hij zat regelmatig in een lachkick, en kon alleen maar grof praten, lopen was meer waggelen/huppelen. Hij kreeg er medicijnen voor, maar die leken niet echt te helpen.. Ik weet niet of hij er nu echt helemaal uit is. Maar het kan dus wel met paddo's |
met paddo's KAN je blijven hangen, maar kans is zeer klein, ik ben een x foutgegaan op paddo's en ken veel lui die daar ook op fout zijn gegaan, foutgaan ligt aan jezelf, je eigen onderbewuste manier van denken, et is heel kut, maar achteraf tochwel weer een ervaring erbij, weetje ook weer hoe dat is...
|
wat heeft blijven hangen en fout gaan met elkaar te maken?
|
Citaat:
|
fout veronderondersteld.
|
Citaat:
ze gebruiken lastig engels maar voor als dat geen probleem is: http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_health2.shtml |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |