![]()  | 

Wat is je laatste aanwinst deel 7364275645 

Aangezien de oude gesloten is... 
	 | 

-witte ballerina's met gesp 
	-legergroen truitje met rits aan voorkant en veters erdoorheen (ofzo? :confused: ) -bruin (krokodillen)leren horloge met brede band en grote klok met vier romeinse cijfers -roze met wit sjaaltje -witte clipriem -ketting met gele plastic kralen  | 

face tomorrow girlie 
	 | 

een aansteker uit parijs 
	een chocoladereep  | 

Een neon lamp moek nog ff onder me TSX plaatsen als dat past tenminste 
	 | 

honger. 
	 | 

gsus broek 
	gstar vest  | 

Heleboel plaatjes van planeten voor werkstuk. 
	 | 

Hoofdpijn.. 
	Chocoladewafel met slagroom :D (dat maakt de hoofdpijn weer een beetje goed :P)  | 

Diablo 2  
	Divine Divinity 2 Bier Coldplay - Parachutes Brakheid Misselijkheid Ruzie Hoofdpijn  | 

Een cassisijsje.  :o  :) 
	 | 

Placebo kaartje:) woah!:) 
	geweldige mooie ring, streepjes sjaal en armbandjes op de Pasar Malam Besar(y) Bjork greatest hits cd en NERD cd, ieder voor maar 7 euro:P verder spierpijn, dufheid en hoofdpijn:S grmbl.  | 

Een schorre keel  :( 
	 | 

-Een geweldige rok van m'n oma, al 20 jaar oud. Hij is blauw met witte stippen, aan de voor en achterkant met plooitjes. Tis net zo'n turkending *klinkt dat weer gemeen?* echt wouw. Nou is ie tot op m'n kuit, en ik ga er zo een stuk van af halen, tot net over m'n knie. 
	-Zwart hempje bij de hema; verbouwd met allemaal knoopjes er op, en 2 extra bandjes er aan gezet met grote houten kralen. -blauw shirtje zonder mauwen, met rood/wit gestreepte dingetjes van diesel  | 

sony dsc-p92 (y) 
	qua kleren al heel lang niks meer volgens mij :/  | 

verder dan een pakje marlboro kom ik niet 
	*wacht op stufi*  | 

heeel veel nieuwe displaypictures op mijn msn van Tori Amos,  Bjork, kate bush en Mark Ryden. 
	 | 

een stenen hart in 20.000 stukjes. 
	 | 

- een kleine kebab met halfpikante saus 
	- een chweppes agrum  | 

Zweet van het skaten. Sinaasappelsap. 
	 | 

een emily the strange shirt 
	een hele leuke ketting waar k al heel lang naar op zoek was :)  | 

een Jim shirt 
	 | 

Nieuwe slippers uit Indonesië en een shirtje (Indo Melati) van de Pasar Malam.. 
	 | 

-een bloesje (ja nodig voor feestjee) 
	*truitjes en een gewone jeans (dus zonder al die rommel er aan en dat is tegenwoordig moeilijk te vinden!!!!!! :mad: :rolleyes: )  | 

peter pan speedrock t-shirt 
	3 paar sokken 1 wit t-shirt 1 grijs t-shirt  | 

*Zwart hemdje h&m 
	*Wit hemdje h&m (allebei precies hetzelfde maar de zwarte was 2 euro duurder :confused: maar ben te lui om terug te gaan dus laat maar weer...) *Turquase doorzichtige broodtrommel :cool: *grote zak schepsnoep bij jamin (voor werchter) *mini Dove deo (werchter) *Doosje Wetties (werchter)  | 

http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=167916  
	levi's 15 euro http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=167917 dockers 20 euro :cool:  | 

2x sigaretten (gaat hard nu je niks meer te doen hebt overdag) 
	Roze-oranje-rood gestreepte clipriem Roze-achtige broek Replay Lipgloss Bourjois En... hele mooie Otazu-ketting gekregen omdat ik geslaagd ben, van een geweldige tante :)  | 

- Bakje kersen 
	- Kaiser broodje met sesamzaad  | 

een zwart witte bowlingtas vna de aldi :o 
	 | 

Een nieuwe avatar ;) 
	 | 

rijbewijs 
	 | 

pakje shag en een kop koffie 
	 | 

Kaartje voor schoolfeest en twee voldoendes voor Latijn(5,8 en 6,4) 
	 | 

heb zaterdag even flink met geld gestrooid: 
	's ochtends eerst een *Placebo kaartje 's middags entree-kaartje voor Xtreactor en Cyberia gekocht en toen daar 4 cdtjes gekocht: Wolfsheim : Spectators [:SITD:] : Snuff EP Suicide Commando: Mindstrip Hocico : Signos de aberracion (had eindelijk weer geld, wat nu gelijk weer op is :p) en vandaag heb ik eindelijk de Sleepy Hollow dvd gekocht!!  | 

Citaat: 

| 

Een zware verliefdheid en volgens mij een bijna-vriendje :o  
	*doet ronde dansje*  | 

zilveren armbandje met oudroze glazen balletjes 
	lakrokje overgekocht van marina Elle boodschapjes + deo Lotr ps2spel voor vriend  | 

placebokaartje  
	broodje gezond 5 euro  | 

Beker jus d'orange 
	Kersenflap Kleine cake (cakeje?) Gisteren op de uni na m'n laatste tentamen van dit jaar :)  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

kiwi/banaan/aardbei/meloen ijsje 
	hippie oorbellen voor vriendin hese stem fancy 4+2 gratis scheermesjes van Wilkinson rachel koekjes van Lu (y)  | 

Fel groen t-shirtje van Sutherland 
	 | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Oorringen 
	Felroze oorknopjes Naomagic Parfum Money :) (ga akoestisch gitaartje kopen :D) 3 Verjaardagskaarten Knorretje lippenbalsem (:D) Felblauwe broek Saucijzenbroodje Hapje van een Hawaibol Gratis patat op de Juttersmarkt Gratis milkshake :D Blij gevoel (y)  | 

Halfje Pain de Bologne van de AH 
	Bakje noten  | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |