![]() |
Jou tv optreden
Wie heeft er wel eens in een bepaald tv programma mogen verschijnen.....welke en wanneer dan?
Ik mocht ik groep 8 mee naar telekids, echt super grappig want de klas voor ons had de brief geschreven maar wij mochten toen want zij waren al van school :) |
over de rooie, jaren geleden op de achtergrond ergens
|
1. Intocht Sint Nicolaas in 1992 in Dordrecht
2. Barend & Witteman met een gesprek over "Neuken doe je zo" twee maanden geleden. |
nog niks
|
ned 1 - met mn ratje
rtl4 - met mn ratje - interview sbs6 - met mn ratjes ned 1 - patient in de praktijk bij alle dieren tellen mee RTl4 (of yorin?) - interviewtje bij Beauty en zo ("Lijk jij op je moeder?") sbs6 - dansend bij Beef (pinkpop) en in september ffies in baantjer :o (figureren) |
Citaat:
|
Een keertje met breakdance.
2keer op de voorgrond, en verder de hele tijd op de achtergrond. |
Ben wel 'ns geinterviewd door een SBS6-cameraploeg en dus in de uitzending van Hart van Nederland geweest tijdens een bijeenkomst voor 11 september in Utrecht (was tijdens een scholierenmeeting :D)
|
Eigenlijk ben ik nog nooit op TV geweest, zelfs niet op een lokale TV zender. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er absoluut geen behoefte aan heb, nu althans niet meer. :)
|
1) lokale zender, toen de school in brand stond
2) sbs6, achmea kennisquiz.. *schaam, schaam* meer weet ik nu evne niet :) |
Heel lang geleden op tmf.. toen was ik op de megafestatie, en toen mocht ik een nummer aankondigen, bij de clipparade ofzo..
en volgens een vriendin van me zitten we in de videoclip van dilana smith, die ze opgenomen had op Bospop. Ik heb die clip een paar keer gezien, maar mezelf nog niet kunnen ontdekken.. |
Girlstalk : hartsvriendinnen..
|
Ik stond met mijn haar op tv :p bij Demonstratie 22 maart bij het NOS..
Mijn ex die mocht wat in de camera zeggen en tsjah ik stond er naast.. |
lokale omroep: bij een open dag van de politie te zien.
tmf: close-up tijdens krezip met de tmf awards van 2 of 3 jaar terug verder wel eens in de tribune van bijv. mini playback show |
niks, alleen een 2 radioprogramma's
(telt dat ook?) |
Citaat:
|
Donderdag nog, bij de registratie van de EO-jongerendag. En nee, ik stond niet met mijn hand omhoog. :p
|
TV Maastricht geregeld over MVV...( als supporter )
Ned2, ook over MVV een keer... MTV dance, overload verslag ( denk ik :confused: ) |
5 in het land... was daar een kort interview over wat ik zoal deed in de vakantie
|
JouW tv optreden
Sorry, kan het niet laten :cool: Ehm, mijn enige tvoptreden was geloof ik toen ik 7 was en ik in groningen op een terrasje gefilmd werd terwijl het weerbericht opgenomen werd. Dat waren mijn 3 seconds of fame :) |
In zembla :mad: de eikels :mad:
|
Citaat:
heb ook nog met dr in de spits en telegraaf gestaan en een of andder regionaal blad http://www.xs4all.nl/~liembros/sjit/...aTelegraaf.JPG |
HAHAHAHAHAHA ben je maf of maf, je rat uitlaten :D
|
sssssssst da's nie lief zeggen... ;)
( ookal zijn velen het met je eens :D) maarrrrrrrrrrrrrrr zij was wel op tv |
op de basisschool (gr 8) meegedaan aan een filmproject voor de pabo-leelingen (leraren-opleiding)
is op cdrom gezet ofzo, was om te laten zien hoe je, als leraar, bepaalde situaties kon behandelen ofzo |
afgelopen zaterdag nog aantal keer vol met me kop op mtv geweest :D nu zaterdag hoogstwaarschijnlijk weer en me broer is gisteren in salou bij mental the on the road geweest met zijn vriendin dus allemaal donderdag om 10 uur kijke :D
|
In een of programma van Mariska Hulscher over fietsen. Ik en een stel vriendinnen mochten als figuratie wat filmpjes vullen, ofzoiets. Volgens mij heb ik t nooit teruggezien: confused:
En een keer int jeugdjournaal, maar volgens was dat 1 sec. dat ik in beeld was. En....verder kan ik me niks herinneren. |
Naar Girlz had ik een probleem gestuurd en die was toen op tv gekomen (en al mijn vriendinnen bellen daarna ;))
En Man Bijt Hond was in de Boogaard en die dag wassik daar :D:D:D |
jah mijn zusje deed mee aan de slimste brugklasser ofzoiets, was wel grappig> leuk, klappen op comando en ik ben nog ergens heen geweest maar ik weet zo snel niet meer waarheen.
|
Op regionale tv erg vaak (bij m'n ouders thuis en met school en met de ramp in Enschede).
En ik was bij Telekids in 1992, zat ik naast Carlo :) Enn.... verder niet volgens mij. |
vroeger een keertje in het jeugdjournaal, 5 keer ofzo bij top of the pops, paar keer op TMF tijdens concerten en een aantal keer op tv west..
|
ikke heb nog nergens aan mee gedaan, maar ga meedoen aan Idols, lijkt me wel funkey...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhm pas nog, in een film...
Figurant natuurlijk hahaha, keiwaas over een brugger van onze school... Ennehm kei vaak op de regionale en sbs6 allemaal van die interviews weet je wel... |
Citaat:
|
1 close up bij een praise avond van de EO en 1 keer in (jaja) Canada tijdens een basketbalwedstrijd, je zag mij zitten op de tribune.
|
CNN - Kosovo crisis achtergrond, ff gepasseerd :-D
TV ergens in Japan, deze week - op de achtergrond weeral gepasseerd |
toen we in groep acht het stand schoonmaakten op de enige echte NATIONALE STRAND SCHOONMAAK DAG werd een vriendinnetje geintervieuwd en ik stond er naast en mijn haar kwam in beeld!! Yeah man
|
Ik heb meegewerkt aan een animatieserie voor kinderen. ik heb de stem ingesproken van één van de hoofdpersonen.
|
Jaha, bij de registratie van ons eindexamen-gala bal op de Valkenswaardse omroep...
Betergezegd: ik ben nog nooit op tv geweest :( |
ikke bij jongeren lagerhuis
enneeeeeeeee bij dat ene programma |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |