![]() |
Fatale jongen
Fatale jongen
Ik zie Weer zijn bovenlichaam Wanneer ik Zozeer van lust bevangen kijk En ik kijk In mijn netvlies dit bloedlichaam Snijdend Zwellend en groeiend Naar mijn pols Vergelijk ik Vulgair ontnomen Iedere jongen Bekomen in jeugdigheid Met jouw lichaam Toen ik leerde Als jij jou in mij stak Dat evenals ik Het gevoel blijvend was Jij het wilde |
Ik vind hem heel erg goed, vet, mijn enige punt van kritiek: Je hebt het eerst over hem in de derde persoon en daarna in de tweede persoon
|
Dank je.
Het was niet per ongeluk zo geschreven. |
ik snap de titel niet echt...
Gaat het nu over de piemel waaruit de zaadcel kwamen die jou zwanger maakte? Of gaat het over een ontmaagding...EN dan die van jezelf, anaal dus want je bent man. Of over de ontmaagding van je vriendinnetje destijds? Gaat het over een verkrachting? Of over een fatale ziekte die je nu oploopt tijdens de sex? En slaat "jongen" uit de titel nu op de jongen die de hoofdrol speelt of gaat het over de penis in zijn erecte staat? Een fatale Jaap dus..... Ik verkeer in dubio nu en stort me weer eens in de schoolboeken....Heeeeerlijk ;) Daaag! ----- Gestegen geluk, Hoog hangend, Gedwee wat kriebels, Verdwenen erosie, De bodem diep, Het water verlaten, Door de grond, Onder jouw voeten... ----- |
Fatale jongen, voor mij fataal maar ik ben die jongen niet en fataal is niet letterlijk.
Ik zal je een stapje op weg helpen, de rest mag je voor jezelf bepalen. Het gaat over een letterlijke verkrachting, met als gevolg dat elke aan seks gerelateerde gedachte daar uit voortkomt, 'vergelijk ik .... iedere jongen ..... met jouw lichaam' (het forum pakte de spaties niet aan het begin van elke tweede en vierde regel). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |