![]() |
DivX Instabiliteit (In Normaal NL)
Hey iedereen,
Ik heb een probleempje.. Als ik films kijk op DivX dan heb ik geregeld (tot vaak) een crash.. Dan loopt men comp gewoon totaal vast, of herstart uit zichzelf.. Hoe kan dit? En hoe kan ik et oplosse? Is et de manier van het installere van de versies van DivX? Ik heb van 3 tot 5.0.5. bundle gedownt.. Hoe kan ik heel DivX deinstalle, zodat er nix achterblijft? Ik hoop dat iemand kan helpe.. Alvast bedankt, Greetz, |
Wat voor versie van Windows?
Kun je wel goed spellen spelen op die computer zonder dat de computer instabiliteit vertoont? |
probeer eerst gewoon de kazaa lite codec pack ofzo te downen...
en te instaleren :) |
Citaat:
|
Loop al je drivers is na, of je de nieuwste hebt enzo. En dat alles goed werkt.
|
Citaat:
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_44.03 En verder werkt alles gewoon goed onder WIN2000.. |
:confused:
|
- Temp van je processor
- Temp van je processor na half uur gamen - Moederbord/proc/geheugen ? Kortom, is je computer wel stabiel? Je gebruikt KaZaA Lite Codec Pack icm Zoom Player? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je nou eerst eens verteld wat voor PC je hebt (Ram, GPU, CPU, Mobo). Kan namelijk goed zijn dat je je computer geprobeerd hebt te overklokken ofzo (of hij staat gewoon veel te hoog) en dat je alles gesloopt hebt ofzo.
|
Citaat:
Kweet dak AMD heb, Geforce 4, geluidkaart on-board, 150 GB totale schijf ruimte.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |