![]() |
Band Zonder Banaan - De Muur
Jaja hij is er, den nieuwen BZB. Kerels hebben nieuwe kleding, nieuwe show en nieuwe muziek. Het mag wel weer eens na 3 jaar.
Een plaatje is nog niet voor handen, maar die komt nog wel. Ken je BZB nog niet?? Onder welke steen kruip jij vandaan? Goed hier een mooi stukje geschiedenis. VOLKEL - Het is allemaal begonnen toen een aantal jaren geleden de kerstviering van school moest worden opgeluisterd. De oerknal van de Band Zonder Banaan…! Inmiddels heeft deze zevenkoppige dwaze band, afkomstig uit Volkel en Uden, al vele mensen versteld doen staan. De regio's waar ze te gast zijn, groeien als kool (red. onvoorstelbaar!). Met een mix van metal en meligheid wordt elke zaal, feesttent of festival omgetoverd in een groot feest. Wat je ziet zijn onmogelijke acts, volop theater en gekkigheid. Wat je hoort zijn ongepolijste d(r)euntjes en verder veelal eigen werk, met een duidelijk herkenbaar BZB-geluid. Lowlands '98, Pinkpop '99 en Parkpop 2000; de Band Zonder Banaan kwam, zag en overwon! Het gaat dus goed met deze 'Circusband' waarvoor de belangstelling nog steeds groeit en - zolang elke club, zaal of feesttent wordt platgespeeld - niet lijkt te stoppen. Op internet is nog nergens info te vinden over de cd, maar enkele vrienden van me zijn alweer naar 4 optredens geweest de afgelopen 2 dagen en die vinden de cd heel erg vet. Vol nutteloze teksten over frikandellen en bier. Het stukje theater schijnt ook super te zijn. Nou meningen! |
BZB is leuk!
Heb ze 1 keer live gezien in Nijmegen en dat was super. Ben zeer benieuwd naar dit nieuwe album. |
bzb vind ik echt geen reet aan..
|
Citaat:
|
ken het alleen van naam
klinkt :cool: klinkt carnaval & bier soort rowwen heze :confused: |
Citaat:
|
ik heb zoveel goede herinneringen aan BZB
ZUIPEEEEEE!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
86dagreed zegt:
vind die band echt geweldig sinds 'sigarendanz auf meine bielen'. die band hebik al zo vaak gezien, en elke keer is het gewoon weer feest. die acts en de mix van metal punk en stompzinnige deuntjes is gewoon lachen, met af en toe een cynische ondertoon in de teksten. |
"Koning pintenman" blijft natuurlijk heerschen en daarnaast is "vet ja" ook een topper. Maat de nieuwe cd schijnt echt boordevol met toppers te staan. Dikke moshpit muziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hmm laat maar ik download wel wat :p |
Tijdens live optreden vond ik Mietjes erg leuk, dat hele nummer is trouwens leuk. Verbrande liefde is ook 1 van mijn favorieten
|
BZB rulezzz!!!!!!!!!!!!
|
band zonder banaan is gaaf
Vetja! |
Super cool. Ennuh: het genre heet Braborock
Vind Scheit aan de bazen hun coolste nr. Werd veel gedraaid in het rockcafe (!?) waar ik vroeger vaak kwam. Maar goed, ik kom dan ook uit de streek en ze zijn hier vrij populair. |
ik heb ze oooit een keer gezien maar dat is wel echt lang geleden, kan me wel herinneren dat ik het erg grappig en koel vond enzo... verder weet ik er niet zo veel vanaf eigenlijk, binnekort eens een keer gaan kijken..
|
Citaat:
|
De cd kon ook gesigneerd uit de muur getrokken worden bij de febo ergens bij de cd presentatie.
ik ken alleen mietjes, dat is wel grappig. |
Citaat:
|
Gisteren was er een klein stukje op Hart van Nederland, de actie van een cd voor 1,10 was onderwerp. Ook hoorde je een stukje van een nieuw nummer het enige wat ik herkende was: Halleluja. Klonk wel erg leuk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |