![]() |
Red alert 1 vraagje
Oud spel maar misschien weet iemand het.
Hoe kan je over het netwerk tegen elkaar spelen hierbij? Bij red alert2 kon je gewoon altijd naar skirmish en dan stond iedereen er al geloof ik... Maar hier wil het niet lukken, en het over internet registeren kan niet :confused: |
Is er geen optie bij het beginmenu van.. Multiplayer? en dat je dan je verbinding kan kiezen?
|
Volgens mij moet je dan IPX ofzo hebben
|
Ja, je moet tcp/ipx hebben en zorgen dat je de juiste protocollen geinstalleerd hebt. Maar het is uitermate buggy. Ik heb vele spellen gespeeld over het netwerk en red alert liep verre weg het vaakst vast. Voeg daarbij dat je niet eens kan saven en je begrijpt waarom ik je aanraad gewoon weer lekker RA2 te gaan spelen ;)
|
Heb JIJ dan wel eens ra2 gedaan? :P
Starcraft werkt in elk geval wel lekker via ipx ^_^ |
IK heb weleens RA2 gedaan
Denk dat ik die toch maar weeris ga lenen dan :P Dit is bagger |
De singleplayer van Red Alert 1 was dan wel weer heel leuk... dat was mijn eerste spel en ik heb het echt heel veel gespeeld.
|
Behalve die fukking Tanya missie dan :)
|
Citaat:
en als je ooit zin hebt om een potje over internet te spelen... ;) |
Multiplayer doet het niet meer bij Red Alert op Windows XP. Ik weet niet of dat ook voor lokale netwerken geldt, maar ik vrees van wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zodra ik Ra2 weer heb (duurt nie zolang) en geoefend heb natuurlijk wil ik wel tege je spele :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zat ik inderdaad de 1e keer ook wel FF op vast :) |
Werkte Starcraft dan niet via TCP/IP? Of was er ook de mogelijkheid om via IPX te spelen?
|
Citaat:
|
missie 3 van de soviets vond ik juist vrij kut (totdat ik em doorhad)
"tonnetjes" rulen. *schiet* BWAMVLAMBOEMKNALBLAM scratch one base. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: