![]() |
Wat is jouw mening over nudisme?
En ik hou me even afzijdig van een mening omdat ik net terug ben van een dagstrand vol Duitsers. :x
|
k heb er niks op tegen, maar ben er zelf niet zo weg van om daar tussen te lopen
|
Als mensen dat willen doen, fijn, maar ik hoef dat niet zo nodig te zien... dus laat ze dat dan maar thuis doen ofzo ;)
|
Citaat:
|
Trekt me helemaal niet. :D
|
nou, moeten mensen helemaal zelf weten. maar ik ben ietwat te gesteld op mn kleding om het weg te doen.
|
Laat die mensen lekker hun gang gaan...........
|
ehm
mja volgens mij mogen ze dat allemaal zelf weten :confused: |
Als ze er zin in hebben, van mij mogen ze.
|
ik vind t erg naakt :confused:
|
best als ze zonder kleding op 't stand willen lopen, maar dan wel op een nudisten gedeelte en dus niet op andere gedeeltes.
|
Ze gaan hun gang maar, zolang ze er mij maar niet mee lastig vallen..
|
Ik snap niet wat daar leuk/lekker aan zou moeten zijn. Prima als mensen het doen, maar ik hou toch echt van mijn kleding.
|
prima.
maar ik trek mn kleren alleen uit als ik ga slapen. |
als ze dat fijn vinden, moeten ze dat vooral doen
|
Tsja, je hebt altijd wel een paar figuren die hun holbewonersinstincten niet de baas zijn. Laat ze. :)
|
stelletje viezerikken zijn het
|
van mij mag het, maar alleen op het Naaktstrand of bij hen thuis.
|
Ieder het zijne he. Als iemand zich door de natuur geroepen voelt, moet hij dat doen imo. Zijn genoeg speciale voorzieningen voor nudisten.
|
Maak even verschil tussen nudisten en naturisten!
Nudisten willen altijd en overal naakt zijn. Die zouden het liefst zien dat iedereen naakt over straat loopt. :p Naturisten alleen op het strand ofzo. |
Goed punt Fleet Admiral.
Tegen naturisten heb ik niets. Ze moeten helemaal zelf weten wat ze doen, als ze maar niet naakt over straat huppelen. Nudisten vind ik minder; naakt over straat lopen is onaangepast en sommige mensen voelen zich hierdoor geïntimideerd. Daar zouden ze meer rekening mee moeten houden. Nouja, als ik maar niets hoef... Ik hou liever mijn kleren aan op straat. :rolleyes: |
één van mijn oppaskindjes wil alleen maar naakt.
Waar die ook gaat. DIe kleren moeten uit. |
Citaat:
|
veuls te koud:|
|
Ik vind nudisten maar een raar volk.
|
Citaat:
tot zover mijn zinloze bijdrage :D |
Alleen toestaan voor vrouwen onder de 70 kilo en mannen onder de 90 kilo. Want het menselijk lichaam is een mooi iets : ALS JE HET BIJHOUDT !! :p
|
Als ze mij maar met rust laten. :o :)
|
Citaat:
Ik ging binnendoor, over het strand, omdat ik dacht dat dat sneller zou zijn. Daar stond hij. Naakt, oud, gerimpeld en ik mijn ogen toen heeeeeeeel lang. De man die erbij hoorde droeg een hoed. trauma`s.:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hebben ze hun eigen seks-taaltje ofzo? of praten ze daar met gebarentaal? :D :D |
Citaat:
idd :D mneuh, nou moeten die mensen zelluf weten hoor, als zij daar gelukkig van worden moeten ze dat vooral doen |
naja ze moeten maar doen wat ze niet laten kunnen, het is iig niets voor mij. En ik ben zo iemand die dan gedwongen naar iedereens geslachtsdeel gaat kijken. daar kan ik niks aan doen dat gebeurd gewoon. niet dat ik er geil van wordt ofzo.
|
Citaat:
|
Laat maar lekker wapperen.
|
Citaat:
Ik vind nudisten creepy, heb uberhaupt een hekel aan mensen die willen shockeren met hun uiterlijk. Naturisten begrijp ik wel een beetje :D Ik vind het ook heerlijk om naakt in huis rond te lopen en te zwemmen :p Maar ik heb niet de drang om dit te doen in het bijzijn van vreemde mensen. |
Citaat:
|
Nudisten vind ik stom (n), naturisten zijn leuk (y)
Zelf vanaf m'n eerste op vakantie naar naturistische campings met mijn ouders en oom & tante (+ hun drie kinderen). Heerlijk altijd. Lekker vrij rond rennen de hele dag, lekker zwemmen zonder je eerst helemaal om te moeten kleden en ander gedoe. Héérlijk helemaal bruin worden. En de mensen die op die campings komen zijn ook altijd een beetje het zelfde slag volk als mijn ouders & oom en tante (en dus klikte het meestal ook erg goed tussen alle kinderen). Ik heb echt heeeerlijke tijden gehad op die campings en stranden :) (Ik herinner me een vakantie waarin alle kinderen op de camping met elkaar speelden, de jongste was 2, de oudste 18 en het ging áltijd gewoon zó goed. Dat was echt leuk :) Heb ik nooit zo meegemaakt op textielcampings... daar vond ik alleen maar klier-kinderen...) |
Ben er niet zo'n fan van geloof ik
|
Citaat:
|
Citaat:
Naturisten zijn milieubewuster dan nudisten. Ik heb een tijdje terug een documentaire gezien over nudisme en wat ik daar zag klopte daar wel mee; de mensen woonden praktisch in caravans op campings en dronken elke nacht bier, 't kon ze allemaal niets schelen wat er met de blikjes gebeurde enzo... wat asocialer kwamen ze over. Naturisten zijn wat rustiger en ook niet echt een 'caravan-volkje', meer camperen enzo :) Dat is het verschil :) |
Citaat:
eerst iets proberen en dan pas zeggen dat je het niks vind he.. en zeg ff waar je het probeert :D |
ik wel
|
:D wat OOIT is dit voor up.
|
Citaat:
|
JD-Fan is niet nieuw. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, sorry voor het vriendelijk zijn JD! Ga maar snel weer weg!:mad: |