![]() |
zoenen, en tongen, verschil?
ik ben een redelijke leek :( :( maar wat is precies het verschil tussen die 2? :confused:
d-master |
Nou, als je bij het zoenen je tong gebruikt, is het tongen :D
|
waarschijnlijk vind hij een zoen geen zoen als er geen tong is
:rolleyes: wat stom is |
Bij een zoen hoort een tong, en veel uitwisseling van speeksel, en anders is het een zoentje. Of een kusje.
|
Citaat:
|
En btw, tongen is een kutwoord.
Dus D-master, schrap dat woord gewoon uit je vocabulaire dan heb je ook niet meer het probleem dat je het verwart met iets anders :) |
Het heet niet voor niets tongzoenen.
|
d- master??
gna gna.. ( k-master??) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een zoen is bij mij elkaars lippen kussen, zonder tong. Wel lang, niet vluchtig. Dan is het een kus.
Tongen is zoenen met een tong erbij :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze geeft toe dat hij nog een leek is. Dat durft k-master-k niet. |
Citaat:
maar goed.. Ik gebruik zoenen/getongt eigenlijk nooit, altijd 'kussen'. En als ik zeg dat ik met iemand heb gekust, dan bedoel ik daar ook automatisch mee dat de tong erbij gebruikt is. |
Als ik met iemand zoen betekend het niet automatosch dat ik mijn tong daarmee heb gebruikt, maar kan ook gewoon een intiem zoentje zijn waarbij de mond een klein stukje open gaat zodat je elkaars lippen nog even goed kan voelen.
Als ik tongzoen, ja, da's op z'n frans lekker vocht uitwisselen. En hoe lekker ik tongzoenen ook vind, ik kan ook heerlijk genieten van een potje gewoon intiem zoenen. |
Citaat:
|
ik vind het gewoon hetzelfde..
of nja ik benoem het op dezelfde manier... tongen of tongzoenen vind ik vreselijk klinken.. dus ik zeg zoenen (met de tong dus) hmmm duidelijk verhaal :confused: |
Tongen is een vies woord, maar het dekt de lading wel geheel. Zoenen gebruik ik eigenlijk alleen voor tongzoenen. Anders noem ik het kussen.
|
Tongzoenen heb je overigens in gradaties. Wat AngelLana intiem zoenen noemt, kan met een pietsie tong nog steeds gewoon intiem zoenen zijn, maar is dan officieel al tongzoenen. Laat de definitie maar afhangen van de stemming en de intentie van het zoenen. ( intiem of opwindend)
|
nee ik bhen niet die k-master-k :o want ik ben er nog. (y) ok andere vraag wat is het bes tom mee te beginnen, zoenen of tongen( hoe je het ook wil noemen :o )
d-master |
Zoenen is een mooi woord, tongen is een dom, lelijk en vies klinkend woord. Dat is het verschil. Wat je dóét is verder hetzelfde. Vind ik:) Als er geen tong bij is, dan is het kussen.
|
Oke, ff nieuw woordje inbrengen dan maar
tongkussen.. vind hem zelf ideaal :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |