![]() |
Hoort hoe je neukt bij je lifestyle?
Denken jullie dat hoe je neukt bij je lifestyle hoort? Hoe denken jullie dat veel mensen uit lifestyles neuken? Hard, zacht, ruw, uitgebreid, netjes, smerig, etc.??
|
hey evito, welcome back (y)
|
Citaat:
|
Oh fijn. Lachuh mensen! :D (n)
|
whihi lollzz dees dingez!! lache vraag mar is wel een goeie vraag jah! kzou nie wete eigenluk!! buh baiiz LaY-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zit niet achter dezelfde computer en ik ben hem niet?!
|
Citaat:
En dit werkt goed moet ik zeggen :) |
Citaat:
Nu ben je gewoon zielig :) |
Hmm ik neuk niet. Zou dat betekenen dat ik geen lifestyle heb?
|
Citaat:
als je hierkwam zou ik je een paar flinke tikken voor je kop geven dat heb je nu wel verdient me gewoon beledigen terwijl ik niet eens weet waar je het over hebt!! Als de waarheid bruin was, zag je in jouw schoongepenetreerde anus nog meer waarheid dan in jouw laatste posts dus steek je kop in je gat en kijk je ogen uit!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hee, ik ook niet. Help! WAT NU!?? Zijn we ineens lifestyle-loos? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ieme en ik hebben besloten dat dit wel een geldig lifestyle topic is. Immers, je lifestyle is je gehele doen en laten, en daar hoort seks ook bij.
Dus formuleer ik even een vraag: In hoeverre pas je seks aan op je lifestyle? En vice versa? Ga je anders leven omdat je meer of minder seks wilt? |
Citaat:
ik neuk als ik leef. even ruig en kortstondig :rolleyes: |
Citaat:
|
Hmm.. ik stuntelig maar gepassioneerd, of dat m'n lifestyle is? Ik hoop het niet.
|
Citaat:
Het praten over sex is weer heel wat anders. Ik lul met iedereen wel aan daarover. Het is tenslotte een heel normaal onderwerp... |
Citaat:
|
Citaat:
Behalve 't edge gedeelte dan ;). Je hebt ook van die mensen die maken een lifestyle ervan om zovaak en zoveel mogelijk seks te hebben. Ken / ben jij zo iemand en wat vind je ervan? Sommige mensen hebben echt zo'n geilheid aura om zich heen, soms is dat leuk, soms is dat grappig, soms is het zelfs geil, maar vaak is het ook hoerig. |
Citaat:
als ie niet wil neuken doeti e het lekker niet. en waar bemoei jij je allemaal mee triest figuur? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
truie sheit Black Metal fucks
|
God.
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja en smaak condoom ook
|
Je vastbinden aan een tafel. Je armen vast maken aan verschillende poten van die tafel, en benen aan nog andere..
closed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |