![]() |
psychologie van sex
stelling: mensen die van harde ruige sex houden geven vaak weinig om hun lichaam en zijn vroeger misbruikt of hebben te weinig liefde gekregen!
|
altijd leuk, maar enige onderbouwing van de topicstarterr wou ook wel aardig zijn. Waar baseer je het op?
|
Het komt (vaak?) voor, maar het is niet altijd zo dat iemand misbruikt moet zijn om aan ruige sex te doen.
Er zijn ook mensen die geobsedeerd zijn door pijn, of mensen die geobsedeerd zijn door sex. |
ik doe lekker net zo niet-onderbouwd als de topicstarter :P
Nee |
hmm
aangezien ik over het algemeen niet aan mensen vraag van. 'doe jij aan ruige seks?' oja?! oh, ben je dan misbruikt vroeger' zou ik het antwoord niet weten. als je het onderbouwd, zou ik misschien kunnen zeggen of ik denk dat er een waarheid inzit. -xxx- Wendy |
Als je alleen maar hard en ruig kunt doen, dan is dat misschien een aanwijzing dat er iets niet helemaal klopt. Ik vind allebei wel leuk, eerlijk gezegd, alles op zijn tijd.
|
Citaat:
|
Ik zeg ook nee. Dat soort dingen kun je niet generaliseren. Mensen die hun hele leven dolgelukkig zijn geweest en niets schokkends hebben meegemaakt kunnen ook van ruige seks houden. Evengoed als mensen die dat soort dingen wel hebben meegemaakt van zachte, romantische seks kunnen houden.
Wat meer onderbouwing zou leuk zijn, anders gaat dit echt nergens heen ;) . |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat een mechanisme wat je bij jezelf herkent? |
Nee.
Noot over de topicstarter: In L&R maakt hij er gewoonte van een liefdesleven te verzinnen inclusief zwangere maitresses en vriendinnen van vriendinnen van vriendinnen etc.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan eigenlijk geen verband zien tussen sexueel misbruik en sexuele voorkeur. Het zou voor kunnen komen, net zo goed als dat het voor kan komen dat misbruikte mensen van zachte, romantische sex houden... |
Mmhh sommige die hier posten lijken wel een levens ervaaring te hebben met sexualiteit :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |