![]() |
anaal vingeren
ik vind t lekker als mijn vriend me tijdens de sex anaal vingert. wie vind dit net zo lekker als ik en wie vind t raar?
|
m'n vriend vindt het super opwindend om dat bij mij te doen. Ik vind t soms lekker, en soms kan ik t niet hebben. Raar vind ik t in geen geval :)
|
AU! Ik vind het erg smerig en het voelt helemaal niet fijn.
|
Vingeren jullie dan ook je vriend anaal. :confused:
|
als jij nou es een flink eind op rot met je onzin topics......
|
Mijn vriend doet dat bij mij en ik vind het heel lekker. Hij probeerde het de eerste keer gewoon voorzichtig, omdat hij wel weet dat ik het aangeef als ik iets niet zou willen, of iets niet prettig vind. Daarna hebben we het erover gehad en sindsdien doet hij het regelmatig.
|
Citaat:
|
mij lijkt et echt niks!!!!!! mag mun vriendin niet doen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het wel lekker ja. ik had eerst wel zoiets van huh? wat doe jíj nou weer... oh, toch wel fijn.. :o |
Mijn vriend doet dat ook (heel) soms bij mij. Het voelt best grappig, maar ik vind het eigenlijk niet heel veel toevoegen.
Als hij daar gewoon een beetje streelt, dat is veel lekkerder :) |
Nee, au.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Glijmiddel werkt vrij aardig moe'k zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het ietwat onsmakelijk en pijnlijk, maar ik deel het nog in bij de afdeling normaal. Zweepjes, klemmetjes, beesten, bejaarden en kinderen, dat is ranzig. Poep, pies en braaksel, spelden en sigarettenpeuken, dat is erg. |
Citaat:
Ik vind het juist wel geil om te doen :P |
gelukkig dat er nog serieuze reacties kwamen. veel hoor je er gewoon niet over. wel over anale penetratie maar dat vind ik juist nix.
|
Nooit geprobeerd... mjah op zich heeft m'n vriend het wel eens geprobeerd bij mij, maar m'n anus werkte niet mee:P
|
Citaat:
Maar een vinger moet makkelijk kunnen.. daar heb ik niet zoveel op tegen. |
Ik ga mijn vriendin dus echt niet de stront uit haar kontje sjorren he *bah*
|
Hmz mijn vriend vindt t heel lekker als ik t bij hem doe, maar als hij t bij mij doet voel ik er weinig van eerlijk gezegd. Kan hij niet bij met z'n hoofd omdat hij t zo super vindt :D
|
Zowel met vingers als "normale" anale penetratie: mijn vriendin voelt er weinig van. Je moet als man uiteraard wel voorzichtig doen, is zeer gevoelig allemaal.
|
Ik vind het heerlijk als mijn vriend het bij me doet.
In het begin walgde ook ik van het idee maar toen ik steeds meer filmpjes zag waar het in voor kwam leek het me super spannend. Elke keer als we vrijen gaat hij even met zijn vinger in mijn anus. Hij gebruikt er mijn eigen vocht voor, als ik super geil ben gaat het heel goed, ben ik 'gewoon' geil, voelt het niet altijd even prettig. Ook heeft hij me daar 2x geneukt, de eerste keer vloog hij erin, ik was namelijk zó zenuwachtig dat het zweet tussen m'n billen stond, de 2e keer deed hele erge pijn. Sindsdien heb ik het nooit meer gedurft, jammer, m'n vriend wordt er namelijk ontieglijk geil van, zoals veel jongens en mannen! |
Ik doe het ook wel es bij mn vriendin :)
|
Hij doet het niet, omdat ik het niet wil.
Raar vind ik het niet, maar gewoon niet lekker. |
ik heb dat nog nooit geprobeerd! ik ga er wel eens overheen maar ik denk dat ze dat niet opwindend vind dus doe dat niet zo vaak meer! :o
|
nou ik zal even vertellen hoe ik erover denk! ik weet het eigenlijk niet! krijg je daar geen poepvinger van? (beetje stomme vraag misschien) ik heb het dus nog nooit gedaan en het lijkt me ook een beetje pijnlijk! :confused:
|
Citaat:
|
heej bedankt nou nog mijn vriendin over halen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik deed het wel is ooit bij 1e vriendinnetje, maar ben ik helemaal mee gestopt!
wel geil om te doen, maar bwah.. ik weet het niet :) |
raar? ik noem het liever pervers. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij vingert mijn anus niet echt. Beetje strelen en likken daar... Da's (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doe ik ook! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |