![]() |
Lichamelijkheid met een ander, als je vriend(in) dat niet meer kan
Zouden jullie het goed vinden om in jullie relatie of in een relatie voor lichamelijkheid naar iemand anders te gaan als je vriend of vriendin bijvoorbeeld door een handicap dat opeens niet meer kan? of vind je dat dan vreemdgaan?
Offtopic: Ik hoop dat het zo wel goed is D. |
Ik moet er niet aan denken om lichamelijk te zijn met een ander. Dat is vreemdgaan, zelfs met medeweten en toestemming. Je laat dan toch iemand anders tussen jullie twee komen.
Maar goed, ik ben zo'n muts die lichamelijkheid niet los kan zien van emotionele affectie. |
ik zelf zou t accepteren van de ander, maar t zelf niet doen
|
Euhm, dit is wel lastig...Ik denk dat het ligt aan de mate van handicap dat die persoon heeft..Als mijn vriend nu opeens bijvoorbeeld door een ongeluk gehandicapt zou raken, dan zou ik zeker bij hem blijven, en zeker niet voor het lichamelijke naar een ander gaan. Wat ik nu met mijn vriend heb opgebouwd wil ik niet kwijt, en zeker niet omdat hij plotseling gehandicapt is geworden!
Dus ik vind het wel vreemdgaan, ook al vind mijn vriend het goed, ik doe het niet! |
dat is vreemdgaan.
ik zou t niet doenomdat mijn vriend verlamd zou zijn ofzo. dan zeg je dus eigenlijk: het draait om sex. en daar draait het niet om. |
Alleen als je alletwee zo ver bent, dat je geaccepteerd hebt dat je elkaars behoeften niet meer kan bevredigen en zeker van elkaar bent dat het puur en alleen is om in bepaalde behoeftes te voorzien.
Denk ik. Ik denk dat je niet precies kan zeggen wat je in dat soort situaties zou doen. |
nee, ik denk niet dat ik zou kunnen tegenover mijn vriendin die dan gehandicapt zou zijn
in zo'n geval zou het niet meer om sex gaan voor mij |
Citaat:
( en dan lees je net weer te laat dat het woord muts in de reply stond :p ) |
Evito?
|
echt erg als dat gebeurt!
naja, zoenen kan nog. |
Vraag ik mij toch af welke handicap of wat dan ook ervoor zou zorgen dat je niet meer lichamelijk kunt zijn, behalve dan misschien gruwelijke chronische pijn. (En dan word mijn vriend denk ik heel snel weduwnaar, dan kan-ie weer een nieuwe gaan zoeken)
|
Ben jehelemaal van jottum, du sals je bij je vriendin dan niet aan je trekken komt het maar bij iemand anders zoeken :eek:
Nee. |
Citaat:
Je houdt van iemand, of niet. Geen gezeik. Snap je het nou echt niet? Vreemdgaan is STOM! Hou daar eens mee op man. |
neeeeeee
|
? Die .. zenuwziekte (naam vergeten).. word dat .. erger .. dan ? ofzo?
(Jaja, ik heb je ook op tv gezien. T'is wel jammer dat het niet zo lang duurde, ik had wel wat meer willen horen erover. Naar mijn gevoel was jij er maar heel kort op en bv die asperge vent langer. :o) |
:o Ok, maar het word niet erger dus? :o Ik wist niet dat er ook hersenvocht in het ruggemerg zat? :o
|
Citaat:
|
ik vind het wel vreemdgaan maar lichamelijkheid met een ander juh hebt tog lichamelijk contact met juh vriend/in omdat juh van diegene houd en niej om het lichamelijke contact ?? bezoek als je lichamelijk contact wil met een ander dan een hoer ofzo!!
|
Citaat:
|
Citaat:
je zal maar je hele leven bij een meisje zijn en jullie kunnen nooit vrijen.. dat is frustrerend lijkt me.. vooral als je het al eens gedaan hebt.. als je het nog nooit gedaan hebt dan weet je niet wat je mist dus dan zal het nog wel gaan denk ik.. en dan kun je wel zeggen van ach het gaat niet om sex.. maar ik vind dat sex wel degelijk heel erg belangrijk is.. |
Denk dat het voor jongens anders is dan voor meisjes...Als mn lover et niet meer zou doen (dat verwoord ik toch weer leuk) zou ik toch wel bij em blijven, als ik van em houd, want ik kan op zich prima langere tijd zonder sex enz...(eindelijk es een kerel die veel gaat knuffelen :D)
Voor jongens is sex toch wel belangrijker...Ik zou et zelf ook wel toestaan, maar niet zelf doen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |