![]() |
sexuele passie en interesse
neuken jullie nog steeds met zoveel passie als jullie al in een lange relatie zitten??
met mijn vriendin vind ik het allene nog leuk als we net ruzie hebben gehad ofzo, maar anders niet echt meer! |
Passie blijft hetzelfde, frequentie neemt wat af. Niet meer ieder mogelijk moment dat we even alleen zijn, namelijk.
|
weg
|
hoelanger je met iemand hebt hoe intenser, dat was tenminste bij mij
|
bij mij is het altijd.. hoe langer we het doen.. hoe saaier het word. Naja.. het blijft altijd maar hetzelfde. En dat ligt niet aan mij. Of.. mischien toch wel een beetje...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoelang is een lange relatie minstens?
ik zit de 30e op een half jaar :) :cool: maar um, we zijn net begonnen dus het is allemaal nog geweldig. maar ik houd u op de hoogte :P |
jep, t wordt minder
|
bij dames blijft het gevoel hetzelfde
voor jongens gaat de kick eraf? t zal toch niet he, dan ga ik me om laten bouwen. |
Absoluut. Ik denk zelfs dat het steeds intenser wordt tussen ons. We zoenen elkaar tegenwoordig op een manier die ik voorheen zelden heb meegemaakt met hem. En de seks is ook nog net zo heftig en vol passie, heerlijk.:)
|
Tot nu toe (bijna zeven maanden samen, bijna zes maanden nsex hebbend) wordt 't alleen maar beter:)
|
hmm, Ik vind de sex nog steeds even lekker en leuk als toen we begonnen...of eigenlijk...het is nu nog veel beter!!:D
ik heb wel een keer gehad dat hij een keer 2x in de week bleef slapen (hij blijft maar eens in de maand ofzo slapen maar komt wel veel vaker overdag end an hebben we ook sex) iig, toen was ie dus ineens best veel, en toen was het iets minder heftig zeg amar, maja vrij logisch. Alleen als we dan ineens gaan stoeien ofzo zijn we wel weer geil:P oke heel interessant, ik denk dat het leuker is geworden omdat je weet van elkaar wat de ander lekker vind enz. (y) |
Citaat:
|
weet niet wat je lang vind, maar heb nu half jaar een relatie.. vind dat opzich niet zo heel lang.. tot nu toe nog wel met dezelfde sexuele passie en interesse..
hoop ook dat dat blijft |
word (zoals iedereen zegt) ook alleen maar beter omdat je elkaar meer leert kennen enzo
|
(y)
|
(et wordt wel steeds snuggerder bij mij :D)
|
Hmz ik heb een tijdje echt geen zin gehad in sex, en deed ik t voor hem. Maar de laatste tijd gaat dat veel beter en heb ik vaak wel zin. Volgens mij is de sex nog ongeveer t zelfde als in t begin. Alleen doen we nu meer verschillende dingen.
|
Bij ons is de sex naar mate we langer samen zijn alleen maar beter geworden. Nee, de passie is echt niet verminderd :)
|
Yep! :) hier ook.
Hoe langer we samen zijn hoe beter we elkaar kennen en hoe lekkerder de sex is. |
Citaat:
|
Ik vind het leuk om uit te proberen wat mn vriend allemaal lekker vind, en hij vind dat ook leuk bij mij. Daardoor duurt een vrijpartij altijd lang, maar hebben we ook steeds weer zin :D
|
Citaat:
|
goedmaaksex of sex terwijl je ' eigenlijk' nog ruzie hebt is het meest passioneel
maar wat ook helpt: elkaar niet lang zien met anderen mensen omgaan buitensex ik zit nu in een periode waar ik mijn vriend 3 weken niet gezien heb......hij krijgt het erg druk :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |