![]() |
Web Hosting
Ik ben op zoek naar een goede site waaraf ik mijn site kan hosten. Moet wel redelijk wat ruimte hebben en liever geen pop-ups,en een must is via Frontpage kunnen uploaden...als je een goede site weet,laat me ff weten via Rhydon008@hotmail.com aub...alvast bedankt!
|
Hoeveel ben je van plan te gaan betalen? :)
|
Als je me meld hoeveel je wilt betalen etc kan ik je wel helpen...
|
Freerider, goedkoop, eigen domein én ondersteuning voor de Frontpage Extensies (freerider.nl)
|
Vevida (www.vevida.nl )
kost je € 36,20 per jaar met ASP, PHP, MySQL, Frontpage extensies en ASP.NET en nog vele andere script talen. Ben er erg tevreden over. Voor dat geld krijg je 20 0f 25mb weet dat even niet uit m'n hoofd. Je hebt wel een KvK uittreksel nodig. Zonder KvK is het iets duurder. (Rond de € 40,- dacht ik) |
Citaat:
Freerider: € 2,00 per maand - 2 GB traffic - 50 MB webspace - 20 mailadressen - Onbeperkt aantal subdomeinen - Webmail - Mailinglists - Mail Forwarding - Mail aliassen - Vacation Messages - Spam filters - Pop3 - IMAP - Server Side Includes - PHP3/4 - Python - Perl - MySQL - Statistieken - Password protectie - shtml - Web-control panel - Frontpage-extensies Eenmalige setup domeinnaam: € 10,00 (.nl) Domeinnaam per jaar: € 10,00 (.nl) |
Jammer dat ze geen ASP en ASP.NEt hebben anders was ik wel overgestapt. :D
|
Citaat:
|
Script ondersteuning
CGI PHP ASP Database ondersteuning MySQL pop3 adressen Aliassen Forwarders IMAP Webmail Malinglists Auto-responders Toegangkelijkheid FTP toegang Telnet SSH Domeinen Zo ongeveer elke extensie Onebeperkt subdomeinen * Ondersteuning Helpdesk 24 uur monitoring van de server Statistieken Backups Gegarandeerde Uptime En webspace, traffic, database, etc hangt er puur af heveel je kwijt wilt zijn :) |
Waar ik ben namelijk ook opzoek naar een hosting provider :P
|
Citaat:
bij mij :D (De website ligt nu plat want hij word vernieuwd) |
sj als je goedkoop wil moet je naar digitalus gaan... maar ik hoor daar toch eens verhalen over...
Maarja... meestal geldt: je krijgt waarvoor je betaalt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |