![]() |
Afbeelden post-aantal inbreuk op privacy
Ik vind dat het afbeelden van mijn post-aantal een enorme inbreuk op mijn privacy is. Het gaat namelijk niemand iets aan hoevaak en hoeveel ik post. Ik opper dat er een optie komt om het post-aantal van jezelf te verbergen.
:) |
En ik vraag het adres van je vriendin :)
Ik zie totaal niet in waarom het een inbreuk zou zijn op je privacy. Ik denk zelfs dat je op elke forum je postaantal kan zien, en dat het op sommige forums zelfs gewoon onder je nickname bij je post staat. Hier is het nog redelijk "verborgen". Dus als je voorbeelden hebt, kom maar op. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat jij eerder een nerd bent in Zwolle en omstreken dan als je hier wat meer zou posten. |
Anders gooien we de optie: "post aantal verbergen" er toch in?
|
Citaat:
als er behoefte aan is, is het niet vreemd |
Citaat:
|
Pure onzin...wat maakt het nou uit als mensen dat zien?? Als jij problemen hebt met een hoog post-aantal moet je gewoon niet gaan posten...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat heeft het postaantal met privacygevoelige informatie te maken?
Dat is net zoiets als je gezicht verbergen omdat je niet wilt dat mensen op straat een mening vormen doot jouw gezicht. Het postaantal is totaal niet privacygevoelig. Als je de zoekfunctie gebruikt dan kun je ook zien of iemand veel post of niet dus het is zelfs zeer loos om dat uit "privacy"-oogpunt weg te halen. |
Waar slaat dat nou weer op??
Hoeft voor mij niet zo.. ik vind mensen bovendien geen nerds om hun post-aantal.. wel als ze nutteloze topics openen.. |
pri·va·cy (de ~ (v.))
1 privéleven Als dit forum jou priveleven is, is het erg met je leven gestelt.. |
McLaren.. jij bent echt onmogelijk
|
Citaat:
|
op het forum van mn school krijg je zelfs rangen aan de hand van je postaantal. daar hanteren ze dit lijstje:
Ingeschrevene 0 Eendagsvlieg 1 Betrokkene 5 Meer-dan-10-posts-persoon 10 Vaker ingelogde 100 Regelmatige gebruiker 250 Intensieve poster 500 Postaholic 750 Master 1500 en ook krijg je meer streepjes en een blijer smileytje onder je naam dus hier valt het echt wel mee ik ben overigens maar een meer-dan-10-posts-persoon, want zo boeiend is dat forum nou weer niet :o |
Citaat:
:confused: |
Dit topic is je reinste onzin. Als jij een postcount een inbreuk op privacy vindt, raad ik je ten zeerste aan een psychiater te zoeken.
Gesloten. |
Aanvulling: als je je eigen postcount als een schending van je privacy ziet, dan is een forum in het algemeen niets voor jou. Net zoals sommigen IRC chat om privacy-redenen (IP openbaar) mijden. Bij deze raad ik je aan hier eens goed over na te denken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |