![]() |
voel jij je een fries tukker achterhoeker, boer......
of voel je helemaal niets voor je afkomst :o
|
Ich bin ein Almeerder!
|
Vroomshoper :p Oftewel grens Twents/Sallands. Oii.
|
Ik ben... ja, oke ik ben nog NET een tukker... maar nee zo voel ik me niet ofzo :)
|
zijn dat de enige opties :p...hmz maar jah ik voel mij wel thuis in Haarlem ofsow
|
Nee, ik probeer juist zo min mogelijk binding te hebben met een bepaalde plek. Ik ben liever pragmatisch.
En ontopic: 'officiëel' ben ik Fries. |
west-fries
|
fries en ik ben er trots op :) :o
|
Ik ben een Westlander (y)
Ja ik voel me verbonden met mijn streek en voel me toch wel lichtelijk trots :) |
Midden-Brabander. :cool:
|
Ben achterhoeker, maar wil mezelf niet als achterhoeker beschouwen. Ik vind mijzelf niet onder het kopje bier gooiende boer die houd van hoken, wat over het algemeen bekent staat als achterhoeker.
Ik ben nederlander :P |
m'n ouders komen allebei uit Zeeland, maar ik ben in Sliedrecht geboren... met allebei de gebieden heb ik niet zoveel eigenlijk
|
Ik ben officieel een Tukker :)
Maar neej ik voel me niet op en top Tukker hoor. |
ik zen geweujn 'n rasechte zeeuwsvloamse :cool: :o
|
ik woon in de achterhoek maar voel me meer......nou ja uhm alles laat maar zeggen. kan niet zeker nederlander dan, wereldburger. heb ook lang in het westen gewoont vandaar dak mezelf niet zo identificeer (moeilijk woord :p ) met het hoken in de achterhoek
|
zuid-oost gelderlander (n)
|
Ik voel me vies ehm Fries! :eek:
oftewel: Ik fjil mie Frysk! |
rasechte IJmuidenaar ofzo :o
|
Citaat:
Ik woon er wel, maar ik voel me geen West-Fries. Ik voel me eigenlijk gewoon een Nederlander ;) |
Citaat:
|
Zuid-Limburger :cool:
|
Ik ben een Hagenees maar ik heb er geen dag gewoond dus ik heb er niet zo veel mee. Voel me btw wel meer een randstedeling dan een Zeeuw
|
ik ben een Brederwieder als bestaat die gemeente niet meer (n)
ik voel me iig geen Steenwijkerlander :eek: |
Ik voel me niks... gewoon mezelf
|
ik voel me Veens
|
Citaat:
|
ik ben een echte enschedese tukker.. en wel trots op :p
maar het is echt niet dat ik de hele dag zo asociaal twents loop te praten hoor :rolleyes: |
Ik voel me Maastrichtenaar oftewel aan SJENG!!!!
SJENGUHUHUH SJENGUHUHUH!!!!! :cool: |
|
Zuid-Oost Brabantse, en ja, zo voel ik me ook.
Ik ben trots op mijn afkomst |
Ik voel me Nederlander.
|
Officieel ben ik achterhoeker.
Op het feit na dat ik de omgeving hier nog wel aardig te pruimen vind heb ik weinig binding met m'n 'afkomst'. |
Ik voel een hele hoop, en ik ben van afkomst een allegaartje. Ben in Bodegraven (ergens tussen Gouda en Woerden ;)) geboren en woon er nog steeds, maar voel me niet echt een Borftenaar ofzo (Borft = de platte/oude naam voor Bodegraven). Mijn ouders komen allebei uit Zwijndrecht, en hun ouders komen uit Schiedam, Hendrik Ido Ambacht, Zwijndrecht en Rotterdam geloof ik. En hun geschiedenis gaat ergens ook weer terug naar België, al hoorde het toen nog bij Holland geloof ik.
Oftewel, ik ben vanalles wat. :P |
Citaat:
|
Mijn accent beschouwende, zou je denken dat ik uit 't Gooi kom, maar, helaas.
Overigens heb ik ook ondersteuning voor Brabants en 'plat'. |
Ik ben eigk Utrechtse, maar voel me op en top Brabander (y) Eindhovenaar in hart en nieren :) (heb ook nooit ergens anders gewoond)
|
Citaat:
|
't is hoe je het bekijkt...ik ben in Rotterdam geboren, maar allebei mijn ouders komen uit Arnhem. Ik voel me beide wel, geloof ik. ;) Maar ik voel me voornamelijk mezelf. ;)
|
In Nederland voel ik me Brabo'er.
In het buitenland voel ik me Nederlander maar bovenal voel ik me wereldburger... |
TUKKER
en NEE ben geen boerin |
jeuj.. ik ben een flevolander :confused: ...
ik bind me niet zo aan mn streek nee... en trots op 'mijn' nederland ben ik ook niet.. |
Ben er wel trots op dat ik Tukker ben ja. Waarom vraag me niet, je hebt het of je hebt het niet.
|
Rotterdam de gekste. (y)
|
Brabander :)
|
Ik voel mij bovenal Noord-Nederlander. :o
En in de tweede plaats Groningse. |
Mja.. mn pa is Fries, mn ma Groningse.
Ben zelf in Groningen geboren en woon er ook, ik ben en voel me dus ook Groninger. |
ich bun eine ras echte limburger bun er bes waal trots op heur!
:cool: |
ik ben een boerse NOPper
oftewel ik woon op een boerderij in de Noordoostpolder |
ik voel me stom, mag dat ook? weuk veul hoek me voel, ik woon dan wel in West-Friesland. maar ik heb echt helemaal niets met hier zegmaar.. ik vinnut hier knap stom
|
Ik ben officieel driekwart Fries, dat valt onder andere te merken aan mijn rollende 'r', ik ben geboren in Almelo, maar ik woon in de buurt van Deventer... hoe moet ik me nou voelen?
Ik hoor nergens bij joh, ik kan me met iedereen identificeren. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |