![]() |
Pijn (eierstok)
Ik heb al enkele dagen last van mijn ene eierstok. Het is maar heel af en toe eigenlijk. Vandaag was het één keer heel erg en 2-3 dagen geleden had ik er ook erg van. Tussendoor voel ik hem wel en krijg ik af en toe eens een steekje.
Ik heb geen tijd meer om een afspraak te maken met de gynaecoloog, aangezien ik volgende week op vakantie ga. Nu vraag ik me af wat ik er het best aan kan doen en wat het zou kunnen zijn. Ik ben heel onregelmatig. Ik ben een jaartje zo goed als regelmatig ongesteld geweest, maar de laatste twee maanden dus weer niet meer. En ja, mss dom om te zeggen, maar vandaag doen mijn tepels ook pijn :o |
Had je niet wat eerder kunnen bedenken dat je er wat aan wou doen? Want pijn is nooit goed. En helemaal niet als het op zo'n plek it. Hoe weet je trouwens zeker dat het je eierstok is :confused:
|
Hoewel het bijna niet onder de 30 jaar voorkomt zou het een eierstokcyste kunnen zijn. Jouw symptomen komen wel redelijk overeen, dus dat zou het kunen zijn, maar de kans is vrij klein. Je zou voor volgende week gewoon een afspraak met je huisarts moeten maken,die kan dan bepalen of verder onderzoek nodig is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'k Ga kijken of ik er nog veel last van heb. Indien het heel veel pijn doet (zoals gisteren), ben ik wel van plan ff bij de huisdokter langs te lopen.
Wat jammer nu, 't is juist vakantie en krijg ik pijn.. :( |
Citaat:
Waar zit je in je cyclus? ( voor of na ovulatie) Heb je onveilig sex gehad? |
Citaat:
Ook niet onveilig seks gehad. Euhm, cyclus, 'k zou het niet weten. 'k Heb ze 2 dagen heel lichtjes gehad en dat was begin mei. En vorige maand (26ste) heb ik ze nog lichter gehad. Ben nogal onregelmatig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |